Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،روز دوم رقابت‌های هفته سوم کورس پاییزه کشور از ظهر امروز در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس آغاز شد.


چابکسواران امروز با ۶۶ راس اسب در ۶ دور هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۶۰۰ متر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

جایزه برنده‌های امروز بیش از ۱۸۶ میلیون تومان است که به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات برای علاقمندان سوارکاری به صورت اینترنتی و زنده پخش می‌شود.
انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کورس پاییزه گنبدکاووس فدراسیون سوارکاری پرورش اسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو۲۰۲۴) در حالی آغاز به کار کرد که غرفه استان فارس همچنان پر رونق میزبان مسئولان ارشد کشور و همچنین سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بود. بر اساس آخرین آمار دریافتی تا بعدازظهر دیروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه تعداد کل مذاکرات تجاری و غیرتجاری در غرفه استان فارس سه رقمی شد و از یکصد مذاکره گذشت.

ظرفیت‌های قابل توجه استان فارس در بخش‌های مختلف به شکلی است که چشم هر بیننده و مراجعه کننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

«میثم لطفی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور»، «محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی»، «حسن‌نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی»، «عباسی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور»، «فولادگر، معاون کسب و کار وزیر صمت»، «علیخانی رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور»، «رئیس میزصادرات سازمان توسعه و تجارت ایران»، «دبیر دوم سفارت سنگال»، استاندار بوشهر، تعدادی از معاونان استانداری‌های بوشهر، سمنان و قزوین به همراه مدیران برخی از شرکت‌های بزرگ تامین مالی کشور و یک هیئت مذاکره کننده بزرگ روسی از نزدیک با توانمندی‌های استان فارس آشنا شدند.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) ابتدای هفته جاری با حضور فارس و ۳۰ استان دیگر کشور در محل نمایشگاه‌های بین اللملی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه در حالی بعدازظهر امروز به کار خود پایان می‌دهد که تا بعدازظهر دیروز در این رویداد ۲۰ محصول جدید استان فارس در حوزه فرایند‌ها و تولیدات رونمایی و چندین تفاهم‌نامه همکاری و سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی منعقد شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ۵ روزه فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، شیلات، فرش و صنایع دستی، گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات آرایشی، بهداشتی، صنعت ساختمان، خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی اعلام شده است.

استان فارس نیز با تاکید بر معرفی زنجیره‌های ارزش در زمینه‌های فولاد و گیاهان دارویی مشارکت جدی در این رویداد مهم اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه