Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:51:42 GMT

جلوی گرانی‌ها گرفته شود/ لزوم ساماندهی وضعیت بازار

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۳۸۳۳

جلوی گرانی‌ها گرفته شود/ لزوم ساماندهی وضعیت بازار

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر، با تقدیر از برنامه‌های دولت برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم، اظهار داشت: باز هم بعضی جاها واقعاً گرانی بر دوش مردم سنگینی می‌کند.

امام جمعه موقت بندر دیر بیان کرد: جلوی گرانی‌ها گرفته و وضعیت بازار سرو سامان داده شود تا مردم بیش از این اذیت نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشکیل شوراهای حل اختلاف را گام بلندی در راستای کاهش پرونده‌ها در دادگاه‌ها دانست و افزود: این شورا نقش مهمی در حل مشکلات مردم بویژه حفظ کانون خانواده‌ها دارد.

سعیدی با اشاره به سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران، عنوان کرد: امثال این شهید و شهید سلیمانی علم و اندیشه کوچکی ندارند بلکه مکتب و راه دارند.

وی درباره روز جهانی دیابت، تاکید کرد: همه با رعایت اصول و برنامه‌های غذایی و بهداشتی و مشاوره گرفتن از مسئولان بهداشتی، سبک زندگی سالم داشته باشیم و از این بیماری پیشگیری کنیم.

خطیب جمعه دیر با تبریک روز کتاب و کتابخوانی، ادامه داد: مردم و مسئولان برای حفظ فرهنگ کتابخوانی و ارتقا آن تلاش کنند.

وی با تبریک ولادت امام حسن عسکری علیه السلام، خاطرنشان کرد: مبلغین و وعاظ برای ترویج فرهنگ تمدنی ولایی و معرفی ابعاد زندگی و شخصیت امام حسن عسکری (ع) به مردم اهتمام جدی داشته باشند.

سعیدی، با تسلیت سالروز رحلت حضرت معصومه سلام الله علیها، یادآور شد: برنامه‌های در شأن این بانوی کریمه برگزار شود.

امام جمعه موقت دیر با تقدیر از استقبال حماسی مردم شهرستان دیر از خانواده شهید رستم علی بابایی، افزود: مردم نشان دادند که قدردان شهدا و خانواده معظم آنها هستند.

کد خبر 5349815

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر دیر ابراهیم سعیدی بوشهر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه بارش برف بارش باران اردبیل عکس استانها سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه ایلام استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج