Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:29:51 GMT

پلیس راهور اسامی جاده های مسدود را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۴۰۳۴

پلیس راهور اسامی جاده های مسدود را اعلام کرد

 

به گزارش تابناک از مهر، سرهنگ احمد شیرانی، به تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و از انسداد محور زنجان-طارم به علت بارش برف و کولاک، محور هندیجان-دیلم به علت بارش باران و آب گرفتگی، محور جدید هشتگرد-طالقان به علت بارش برف و کولاک همچنین آزادراه تهران-شمال، محور کرج-چالوس به علت بارش باران و سیلاب خبر داد و گفت: برای این محور مسدود مسیر جایگزین محورهای هراز و فیروزکوه پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از هموطنانی که قصد سفر در جاده‌ها را دارند خواست، به آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط برفی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو قبل از سفر از الزامات رانندگی توجه داشته باشند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بر رعایت احتیاط در رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه در این شرایط تاکید کرد.

شیرانی وضعیت تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت و سایر محورهای اصلی کشور را روان در جریان عنوان کرد و گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان و کردستان گزارش شده است.

او ادامه داد: در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان به دلیل باران لغزندگی وجود دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور کردستان سروآباد-پاوه (گردنه تته) نیز به علت بارش برف مسدود شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی سرهنگ احمد شیرانی هشتگرد کولاک طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید رحیمی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به علت آب‌گرفتگی و سقوط پایه‌های برق، محور سر بندر به آبادان در محدوده شادگان مسدود شد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: همکاران ما در پلیس راه از منطقه خور دورق مسیر را یک‌طرفه کرده‌اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع‌آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید صورت گرفته که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد.

کد خبر 6096007

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد