Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته سیرجان گفت: آموزش و پرورش وزارتخانه ای مهم، محل تربیت نیروی انسانی و مول سرمایه اجتماعی کشور است که هنوز با سرپرست اداره می شود لذا در انتخاب فوری وزیر آن نباید کوتاهی شود.

وی افزود: بدون شک وزارت آموزش و پروش یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های بزرگ و مورد توجه کشور است که به دلایل خاص همیشه مورد توجه بوده؛ اهمیت این نهاد به مدد پویایی آن است و نمی توان باور کرد که بعد از چندماه با سرپرست اداره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سیرجان همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: مذاکره زمانی می‌تواند مفید و موثرباشد که به تقویت مولفه‌های قدرت کمک کند و موجب استیفای حقوق ملت شود؛ اینکه برای دفع تهدید دشمن، با دیپلماسی از حقوقمان کوتاه بیاییم، هنر نیست و موجب پیشروی دشمن در تعرض به حقوق مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آغاز مذاکرات هسته ای دارای دست برتر هستیم اظهارداشت: این دولت با رویکرد جدید مذاکرات را مشروط به رفع همه تحریم ها اعلام کرده است.

امام جمعه سیرجان در خصوص رزمایش اخیر و مهم ارتش هم گفت : این رزمایش اقتدار نظام اسلامی را به دشمنان نشان داد و همچنین تجلی اقتدار ارتش به عنوان بازوی قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و تضمین امنیت را به اثبات رساند.

حجت الاسلام حسینی به مناسبت سالروز شهادت پدر علم موشکی ایران نیز اشاره و بیان کرد: شهید حاج حسن تهرانی مقدم جان بر کف و نستوه با عزم راسخ همواره به پیشواز خطر شتافت و در دوران دفاع مقدس و پس از آن، هرگز احساس خستگی به خود راه نداد و شهادت بی شک برترین آرزوی او بود.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

برچسب‌ها کرمان سیرجان ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سیرجان ستاد اقامه نماز کشور کرمان سیرجان ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش