Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه گفت: قانون وظایف نمایندگان مجلس را مشخص کرده است، اظهار کرد: این افراد باید در چارچوب وظایف خود در حوزه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون فعالیت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری کسانی که در قوه مقننه هستند نباید در عزل و نصب مدیران دخالت کنند و نمایندگان استان باید ظرفیت‌های ملی را از مرکز کشور به استان آورده و زمینه‌های توسعه اقتصادی را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع افزایش جمعیت در کشور گفت: مسئله جمعیت و فرزندآوری و نیز موضوع جوان‌سازی جمعیت در اولویت مسئولان استان و کشور باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه عنوان کرد: اگر فرزندآوری به روال قبل ادامه داشته باشد، جمعیت جوان در سطح جامعه کاهش می‌یابد که این بزرگترین آسیب به کشور است.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: مسئولان فرهنگی باید موضوع فرزندآوری را فرهنگ‌سازی کرده و مسئولان اجرایی طرحی را تصویب کرده و به آن عمل کنند.

وی با اشاره به موضوع عدم پرداخت حقوق چندین ماهه سازمان همیاری شهرداری ارومیه، گفت: در شرایط کنونی جامعه و وضعیت سخت اقتصادی پرداخت نکردن حقوق کارکنان یک اداره و نهاد کار شایسته‌ای نیست، متولیان امر باید پرداخت طلب و حقوق کارکنان را اولویت کاری خود قرار دهند.

حجت الاسلام قریشی ضمن اشاره به روز کتاب و کتاب‌خوانی گفت: متأسفانه آمار کتاب‌خوانی در کشور کاهش داشته است، بنابراین بهترین کار برای افزایش دانش‌های لازم برای عموم مردم در گروه‌های سنی مختلف، نهادینه کردن فرهنگ مطالعه است.

کد خبر 5349833

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف بارش باران اردبیل عکس استانها سیستان و بلوچستان ایلام استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر در صدر خبر‌های پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی بودند.     شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج فردا ؛ قطعی برق درارومیه ساخت ۵۰ درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

دیگر خبرها

  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت