Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:45:37 GMT

اولویت مجلس حل مشکلات اقتصادی مردم است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۴۰۹۱

اولویت مجلس حل مشکلات اقتصادی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کوهسار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان بر کف ایران اسلامی اظهار کرد: قرارگاه بصیرت افزایی نماز جمعه باید با تمام توان از سوی مسئولان تقویت شود، چراکه حضور در نماز جمعه یکی از مطالبات جدی امام (ره) در زمان حیات ایشان و امروز مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه ما مدیون رهبری فرزانه مقام معظم رهبری هستیم، تصریح کرد: امروز بنده به عنوان سرباز ولایت در مجلس شورای اسلامی معتقدیم ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای به عنوان جانشین حضرت ولی عصر (عج) هستند و باید گوش به فرامین و رهنمودهای ایشان باشیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: بر این اساس مسیری که ایشان مشخص کردند در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی است، امید است در این باره گام‌های خوبی را در مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم برداریم.

وی با بیان اینکه ما بهترین مردم و جوانان را در کشور چه امروز و چه در هشت سال دفاع مقدس داشته و داریم، خاطرنشان کرد: وجود جوانان با استعداد با روحیه انقلابی در کشور، نیازمند توجه به این نسل ارزشمند است.

حدادی با اشاره به گام برداشتن مجلس یازدهم در راستای حل مشکلات مردم گفت: آمریکا با فشارهای اقتصادی و نظامی در هر مقطعی این ملت را مورد تحریم و فشار قرار داده است و مردم در پیشگاه خداوند از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

وی اظهار کرد: امروز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم، چراکه در هر مقطعی به دفاع از کیان نظام اسلامی پرداختند.

اقتدار سپاه فرصتی برای قدرت‌نمایی ایران در برابر آمریکا

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با اشاره به تحقیر ناو آمریکایی در روزهای اخیر اتفاق افتاد، بیان کرد: آن‌ها با اقدام دزدی نفت ایران در دریای عمان می‌خواستند در این روزهای مذاکره برگ برنده‌ای داشته باشند اما اقتدار سپاه و صلابت و شجاعت آنان در مسیر شهادت‌طلبی تبدیل به فرصتی برای قدرت‌نمایی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکا شد.

وی با بیان اینکه آنچه درون آمریکای پوشالی نفوذ کرده صهیونیست جنایتکار است، تصریح کرد: اکنون رژیم صهیونیستی در سراشیبی قرار گرفته و هم در درون حاکمیت آمریکا، فروپاشی را شاهد هستیم و نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و پرصلابت است.

حدادی با بیان اینکه اولویت مصوبات مجلس شورای اسلامی بر اساس نقشه راهی است که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند، خاطرنشان کرد: اولویت بر اقتصاد، فرهنگ و نیاز اساسی مردم است.

وی متذکر شد: تولید و تأمین مسکن در سطح شهرها و روستاها، مصوبات رفع موانع تولید در بخش کشاورزی و سنددار شدن تمام اراضی کشاورزی، خرید تضمینی محصولات اساسی از کشاورزان و … از جمله مصوبات مجلس است.

گفتنی است، قبل از شروع نماز عبادی سیاسی جمعه کوهسار علی حدادی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با حضور تمامی مسئولین و مردم کوهسار داشته تا در راستای رفع مشکلات مردم اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 5349854

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری علی حدادی ساوجبلاغ اقامه نماز جمعه ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف بارش باران اردبیل عکس استانها سیستان و بلوچستان ایلام استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری فرهیختگان در غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماز عبادی سیاسی جمعه در دیگر شهرهای استان نیز برگزار و خطیبان جمعه به تبیین مهمترین مسائل داخلی و خارجی پرداختند.

خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت هفته معلم و کارو کارگر و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری / به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان اشاره کرد و گفت دوازده سال دوره دانش آموزی بزرگترین فرصت برای نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل نوجوان است که امروز بتواند مقابله توطئه دشمن آگاه باشد.

----------
حجت الاسلام میر صادقی امام جمعه خمین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در مفاسد اقتصادی، احتکار و سو تدبیر دارد گفت: مبارزه با سوداگران و برهم زنندگان امنیت اقتصادی نیازمند ترسیم نقشه روشن است چرا که جنگ اقتصادی بخشی از جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی است و پیروزی در این میدان نیازمند عملیاتی ماننده وعده صادق است.
---------
امام جمعه کمیجان به تحولات سیاسی منطقه و جهان اشاره کرد و گفت دنیا شاهد افول و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است و ایستادگی جبهه مقاومت موجب بیداری و آگاهی گروه‌های مختلف جهان بویژه دانشجویان از جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیست و امریکاه شده است.
---------
حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند گفت حوادث این روز‌های دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجارازجنایات وحشیانه صهیونیست‌ها رویدادی بی سابقه را رقم زده است.
---------
خطیب جمعه زرندیه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف گفت / اکنون که ملت بزرگ ایران قدردان نیرو‌های مسلح کشور بخاطر اجرای عملیات وعده صادق هستند به همین خاطر از دولت امید دارند با اجرای وعده صادق اقتصادی مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
----------
امام جمعه اشتیان با اشاره به اعلام انزجار دانشجویان امریکا و اروپا از جنایات صهیونیست و حمایت امریکا از ان‌ها گفت: استکبار جهانی همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آنها است.
---------
حجت الاسلام سوری امام جمعه فراهان مشکلات اقتصادی و تورم را یکی از دغدغه‌های مهم مردم و جامعه دانست و گفت همانطور که کشور و بویژه نیرو‌های مسلح با عملیات وعده صادق اقتدار ایران را نشان دادند / قوای سه گانه و مسئولان ارشد کشور هم باید با اقدامات موثر و نقطه زند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است