Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت دانشگاه، آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس را از ابتدای شیوع تا امروز جمعه بیست و یکم آبان ۱۴۰۰، اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری برنا از فارس، دکتر «عبدالرسول همتی» با حضور در استودیو سلامت فارس و اعلام آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس در استان فارس گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و ۴۶۱ هزار و ۳۷۰ تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۴۳۳ هزار و ۶۸۹ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است؛ همچنین از ابتدای آغاز طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون، ۲۳۴ هزار و ۳۵۳ مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد ۵۴ هزار و ۸۴۶ بیمار مثبت شناسایی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون، ۴۸۸ هزار و ۵۳۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او با اعلام بستری ۱۹۵ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع بیماران بستری مثبت و مشکوک دارای علایم را هم اکنون در بیمارستان های استان نیز، هزار و ۶۰۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۱۹۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند. دکتر همتی در ادامه با اعلام جان باختن هفت هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، جموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون را هفت هزار و ۹۹ نفر اعلام کرد. معاون بهداشت دانشگاه همچنین از بهبودی ۴۷۵ هزار و ۲۳۳ نفر از ابتدا تاکنون خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند. او مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از ابتدا تاکنون را پنج میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۱ دُز اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳میلیون و ۷۲۲ هزار و ۸۸ دُز نوبت اول و دو میلیون و ۴۸۴ هزار و ۷۴۳ نوبت دوم واکسن بوده است. این مقام مسوول در دانشگاه از مردم خواست تا ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حتما در مراکز تجمیعی واکسیناسیون حضور یافته و در ایمن سازی جامعه سهیم شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲