Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار سابق پیشوا گفت: از مهمان نوازی مردم پیشوا تشکر کرده به واسطه کمبودها ، نه فقط در دوران مسئولیت خود بلکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی از آنان عذرخواهی کرده و برای فرماندار جدید آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

حسین عباسی فرماندار سابق پیشوا در آئین تکریم و معارفه که ظهر جمعه ۲۱ آبان ماه با حضور استاندار تهران در حاشیه نمازجمعه شهرستان پیشوا برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: در طی ۴۰ ماه خدمت به مردم شهرستان پیشوا در جوار امامزاده جعفر(ع) ، اقدامات ، تلاش ها و پیگیری‌هایی صورت گرفته که مختص بنده نیست بلکه فرمانداری و مجموعه ای از کارگزاران، کارمندان و کارشناسان دستگاه‌های مختلف در وقوع آنها دخیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود تحریم‌های اقتصادی ، نوسانات بازار ، تجمعات ، تحسن‌ها و ... در سطح کشور ، با مدیریتی که در این 40 ماه به واسطه تلاش دستگاه‌ها و نهادها رقم خورد ، خوشبختانه کمترین موضوعات امنیتی را در پیشوا شاهد بودیم.

فرماندار سابق پیشوا اظهار کرد: حتما موضوعات عمرانی و اجتماعی نیز مورد مطالبه مردم بوده و هست ولی همه اینها در سایه امنیت می‌توان به نمایش گذاشت.

عباسی عنوان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و اطلاعات در کنار دستگاه‌های قضایی شهرستان در شورای تامین در طول این مدت ، بهترین خدمات را ارائه دادند که در مقابل عظمت کار این بزرگواران و خدماتی که ارائه دادند سر تعظیم فرود می آوردم.

این مقام مسئول سابق افزود: برای تامین آب شرب منطقه از سد ماملو، با برگزاری جلسات متعدد شورای تامین، تکالیفی برای وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب تعیین شد و با ورود دادستان وقت ، مدیران استان مکلف به اجرای خط انتقال اجرای سد ماملو شدند و این در شرایطی بود که اعتبار و بودجه‌ای برای این موضوع تخصیص داده نشده بود ولی ظرف مدت زمان کوتاهی با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان شروع و به بهره برداری رسید. 

عباسی خاطر نشان کرد: خواست به حق مردم جلیل‌آباد در ارتقا به شهر و تاسیس شهرداری، مطالبه دیرین آنان بود که با پیگیری و تلاش مجموعه همکاران استانداری و وزارت کشور، این خواسته محقق شد. 

وی ادامه داد: از سال ۹۳ پروژه گازرسانی به گلخانه‌ها جزو مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور بود که عملیات اجرایی آن از سال ۹۸ شروع و در ماه‌های گذشته طرح ۷۰ کیلومتری گازرسانی به گلخانه‌ها تکمیل شد. 

فرماندار سابق پیشوا اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف شهرستان، وضعیت صنعت است ولی خوشخبتانه طی سه سال گذشته کارخانجات زیادی فعال شدند و یا در حال احداث هستند ؛ نزدیک یکصد قراداد واگذاری منعقد و بیش از ۲۰ کارخانه در حال احداث است و تعدادی کارخانه نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسند که از آن جمله می‌توان به نیروگاه برق اشاره کرد که با توجه به قطعی‌های برق در سال جاری، اهمیت این پروژه بر همگان واضح و روشن است. 

وی ادامه داد: اجرای خطوط ارتباطی تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید ؛ احداث کارخانه شمه شیر به عنوان یکی از بزرگترین صنایع استان و کشور، در سال های اخیر رقم خورد که باعث فخر و مباهات منطقه است. 

فرماندار سابق پیشوا ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاری و تشویق سرمایه‌گذاران از موضوعات مهم و دارای اولویت در منطقه بوده است ؛ توسعه فضاهای آموزشی از جمله احداث مدرسه استثنایی که از ضرورت‌های شهرستان پیشوا بود به شدت پیگیری و موفقیت‌هایی در این زمینه حاصل شد. 

عباسی گفت: بیمارستان پیشوا که چون مشکلی لاینحل باقی مانده بود با پیگیری‌ها و ورود دستگاه قضا، منجر به خلع ید دانشگاه آزاد اسلامی شد و هفته بعد تحویل و تحول زمین به دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد.

نماینده عالی سابق دولت در پیشوا اظهار کرد: احداث استادیوم ورزشی که با اتصال انشعاب آب ، به بهره برداری می رسد و ساماندهی شهرک های بالادست پیشوا از جمله مجتمع خورشید هستم از دیگر اقدامات مهمی بود که در این دوران رقم خورد ؛ هر مسئولی تلاش می کند در منطقه خود کارنامه موفقی داشته باشد ؛ نیازمندی‌های شهرستان زیاد بود، بخشی پیگیری و خدماتی ارائه شد ولی برخی جز کمبودها باقی ماند که با حمایت و پشتیبانی استاندار، این نیازمندی‌ها حتما محقق خواهد شد. 

وی ادامه داد: از همکاران فرمانداری شهرستان، معاونت‌ها، بخشداران، مدیران و کارشناسان، روسای ادارات و دستگاه‌ها به خصوص اعضای شورای تامین، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و سایر دستگاه‌ها قدردانی می‌کنم.

عباسی گفت: از مهمان نوازی مردم پیشوا تشکر کرده به واسطه کمبودها، نه فقط در دوران مسئولیت خود بلکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی از آنان عذرخواهی کرده و برای فرماندار جدید آرزوی توفیق و موفقیت می نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه بهره برداری دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد

ایسنا/تهران رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از آغاز به کار طرح ملی مسکن در این منطقه خبر داد.

علیرضا خالق دوست رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره نهضت ملی مسکن گفت: پروژه طرح ملی نهضت مسکن در سه شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا شروع شده است.

وی افزود: زمین ها در شهرستان پیشوا در ۴ قطعه است که پیمانکار در این زمینه مشخص و دستور نقشه و اخذ پروانه ساختمانی در حال پیگیری است.

این مسئول ادامه داد: زمین‌ها در شهرستان پیشوا در شهرک آژینه و نقش جهان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از برنامه‌های اجرایی در فازهای مختلف این طرح خبر داد و گفت: فاز اول ۱۴۵ واحد است و فازهای بعدی در ۳۵۰ واحد در طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی قرار دارد.

خالق دوست ادامه داد: در شهرستان قرچک پروژه ۳۳۶ واحدی آرشام در پشت ورزشگاه ملااقایی کلید خورده و در حال انجام است.

این مسئول همچنین در رابطه با تامین زمین در شهرستان ورامین بیان کرد: عمده مشکل ما در شهرستان ورامین بحث تامین زمین است زیرا بیشتر این زمین‌ها، درجه یک و دو کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: متقاضیان زمین در ورامین به نزدیک‌ترین شهر در پیشوا یا ورامین منتقل می‌شوند.

خالق دوست خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم زمین‌هایی را تملک کنیم، بقیه متقاضیان نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی افزود: ۹۰۱ خانوار تشکیل پرونده داده‌اند و تعداد ۴۵۱ قطعه مشخص شده که پس از مراحل اداری، ۲۰۰ نفر زمین را تحویل گرفتند و بقیه متقاضیان در حال طی کردن مراحل انعقاد قرارداد برای واگذاری هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران در پایان یادآور شد: سند مالکیت ۱۰۳۹ هکتار اراضی دولتی در پیشوا که ارزشی بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان دارد، بعد از فرآیند ۱۰ ساله دادگاهی و حقوقی اخذ شد و همچنین سند مالکیت ورزشگاه و مجتمع اداری هلال احمر قلعه سین از دیگر کارهای تملیکی بود که سند این اراضی نیز به دولت منتقل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند