Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@14:41:29 GMT

پیکان صفر_ ذوب آهن صفر؛ پایان نیمه اول

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۴۸۲۴

پیکان صفر_ ذوب آهن صفر؛ پایان نیمه اول

گاندوها در دیدار هفته سوم لیگ برتر از لحطاتی پیش به مصاف پیکان رفته اند

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیکان و ذوب آهن از ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب کرج رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در پایان نیمه اول با نتیجه بدون گل دنبال به پایان رسید.

هفته سوم، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پیکان و ذوب آهن

ورزشگاه: انقلاب کرج

تماشاگر: -

گل‌ها:

اخطار:

اخراج: -

صنعت نفت آبادان: امیر حسین رنگرز، امیر حسین غلامی، بهروز نوروزی فرد، نادر محمدی، اسماعیل بابایی، علیرضا کوشکی، فرهاد مجد کرمانشاهی، پیمان رنجبری، محمد جواد آزاده، مجتبی حق دوست، غلامرضا ثابت ایمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی: سید مجتبی حسینی

ذوب آهن: حبیب فر عباسی، حامد نور محمدی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، حسین ابراهیمی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدا بنده لو، سینا اسد بیگی، مرتضی خراسانی.

سرمربی: مهدی تارتار

داور: محمدرضا اکبریان

شرح بازی:

شرح گل:

دقایق حساس:

دقیقه ۳۰: شوت از راه دور اسماعیل بابایی از قدرت لازم برخوردار نبود و حبیب فرعباسی آن را به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۷: ضربه پشت محوطه مرتضی خراسانی از کنار دروازه به صورت خطرناک بیرون رفت.

نکات بازی:

* پیش از آغاز بازی، بازیکنان دو تیم به سمت نیمکت تیم مقابل رفته و با کادر فنی سابق خود به خوش و بش پرداختند.
* مسئولین استادیوم بر روی چمن ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج کاور نکشیدند و همین مسئله باعث شد تا با بارندگی‌های اخیر وضعیت چمن این استادیوم در شرایط نامطلوبی قرار گرفته و با گذشت زمان، کیفیت آن نیز بدتر شود.
* مسئولین ذوب آهن قصد داشتند بنری را پیش از آغاز بازی با خود به درون زمین بیاورند که با مخالفت مسئولین برگزار کننده بازی، اجازه نمایش این بنر داده نشد.

کد خبر 534880

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پیکان باشگاه پیکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار در پایان نیمه اول با برتری ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان برسد.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

با آغاز این دیدار تیم ملی فوتسال ایران تیم برتر میدان بود و ازبکستان هم نشان داد روی ضد حملات می‌تواند تیم بسیار خطرناکی باشد و در دومین دقیقه بازی از روی یک ضد حمله صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه بازیکن این تیم راهی در چهارچوب پیدا نکرد.

اما در دقیقه ۵ این بازیکنان تیم ملی ایران بودند که از روی یک حرکت از سمت چپ در موقعیت خوبی قرار گرفتند و پاس در عرض سالار آقاپور با دفع اشتباه مدافع ازبکستانی وارد دروازه شد تا نخستین گل ایران از روی گل به خودی به ثمر برسد.

برتری بازیکنان ایران ۲ دقیقه بیشتر طول نکشید و از روی خطایی که از فاصله ۱۵ متری نصیب ازبکستان شد بازیکن این تیم توانست با یک شوت روی زمین بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و سرعت بالای انتقال توپ ازبک ها از دفاع به حمله موجب شد بازیکنان ایران با احتیاط بیشتری بازی کنند و بی گدار به آب نزنند.

یکی از بازیکنان درخشان تیم ملی ایران در نیمه اول این بازی باقر محمدی بود که در چند صحنه با واکنش‌های دیدنی خود مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد.

اما در حالی که ۲ دقیقه به پایان نیمه اول بازی زمان باقی مانده بود باز هم ازبکستانی‌ها موفق شدند دروازه تیم ملی ایران را باز کنند. در سوی دیگر میدان هم دروازه بان ازبکستان با واکنش‌های به موقع خود مانع از فرو ریختن دروازه شد تا نیمه اول با شکست ۲ بر یک ایران به پایان برسد.

کد خبر 6089279

دیگر خبرها

  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان