Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:57:20 GMT

ملوان در وقت های تلف شده پارس جنوبی جم را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۴۸۹۴

ملوان در وقت های تلف شده پارس جنوبی جم را شکست داد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و پارس جنوبی جم عصر جمعه در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافت.

این مسابقه، به میزبانی ملوان و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تختی این شهر، در ورزشگاه سردارجنگل رشت، در یک هوای سرد بارانی و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول این دیدار با برتری ملوانان همراه بود و این تیم توانست در دقیقه ۱۹ به گل اول خود دست یابد که محمدصادق بارانی بازیکن این تیم روی اشتباه محرز مدافعان تیم پارس جنوبی جم، با یک ضربه دقیق اولین گل این بازی را به ثمر رساند تا تیم ملوان برنده این نیمه باشد.

در نیمه دوم هر ۲ تیم، بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و فرصت های مناسب گلزنی نیز بدست آوردند که درخشش دروازبانان ۲ تیم نیز در این نیمه مشهود بود اما در دقیقه ۸۷ ، مهدی سرداری فر بازیکن تیم پارس جنوبی جم موفق شد گل مساوی این بازی را به ثمر برساند.

پس از این گل، تیم ملوان سراپا هجومی شد و چند موقعیت مناسب نیز به دست آورد تا اینکه سجاد بازگیر بازیکن این تیم در وقت های تلف شده این دیدار، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ملوان خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه را ، سیدمهدی مرجان زاده با کمک های علیرضا صیاد و مسلم فاضلی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار، میلاد باقری از تیم پارس جنوبی جم ، سجاد بازگیر و محمدرضا پورمحمد از ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان در این دیدار با ترکیب رضا حیدری ، علیرضا خوش کفا، سعید کریمی ، محمدرضا پورمحمد(دقیقه ۹۰ ارسلان تفضلی)، سجاد بازگیر، محسن انبساطی (دقیقه ۶۳ مهران احمدی)، حمید کاظمی ، محمد رستمی (دقیقه ۹۰ امیرعباس حسنی)، پدرام قاضی پور (دقیقه ۷۰ سبحان پسندیده)، امیرحسن یحیی زاده (دقیقه ۶۳ پوریا غلامی)، محمدصادق بارانی و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل پارس جنوبی جم قرار گرفت.

همچنین تیم پارس جنوبی جم با ترکیب روزبه سینکی ، میلاد باقری ، حسین میرزاحسینی پور، امین رضایی قلعه، سجاد برخورداری (دقیقه ۵۶ حمیدرضا نادری)، حامد کتاب قلعه (دقیقه ۶۴ رضا بلیوند)، نیما اسکندر زاده (دقیقه ۵۶ سامان محرابی زاده)، علی پیلارام (دقیقه ۸۲ همیون افتخاری)، مهدی سرداری فر، رامین دهقانی (دقیقه ۸۲ وحید عسگرپور)، سامان نورمحمدی و با سرمربیگری ایمان رزاقی راد، رو در روی ملوان قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ملوان انزلی با کسب هشت امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم پارس جنوبی جم نیز فقط با کسب یک امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می‌پردازند که تیم های ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان تیم پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تیم شکست ناپذیر است! گل روبرت آندریش به اشتوتگارت در دقیقه 96 (بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت)

قهرمان با گل دقیقه 96 روبرت آندریش، باز هم از شکست فرار کرد.

دانلود (6.5MB)

دیگر خبرها

  • مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • این تیم شکست ناپذیر است! گل روبرت آندریش به اشتوتگارت در دقیقه 96 (بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت)
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی