Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز جمعه 21 آبان در نشست صمیمانه با روسای هیات‌های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش جزیره که در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد بر نقش مهم این منطقه به‌عنوان جزیره‌ای رویدادمحور در حوزه ورزش تاکید کرد.

وی افزود: با تامین نیروی انسانی، تجهیزات مورد نیاز و استقلال کاری در این زمینه، کیش انتخاب نخست فدراسیون‌های ورزشی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی در رابطه با اینکه در سطح کشورهای مختلف، صدها مورد رویداد در حوزه ورزش برگزار می‌شود، اظهار داشت: با  شناسایی رویدادهایی که تشابه آب و هوایی با این منطقه دارند می‌توان برای برگزاری چنین رویدادهایی در کیش گام‌های موثری برداشت.

وی تاکید کرد: روسای هیأت‌های ورزشی جزیره کیش می‌توانند با ایجاد تعامل سازنده با کشورهای همسایه که تشابه آب و هوایی با این منطقه دارند نسبت به محقق شدن این مهم اقدام کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری دوره همبستگی المپیک به میزبانی جزیره کیش، گفت: منطقه آزاد کیش می‌تواند در سطح کشور مرجع برگزاری رویدادهای ورزشی شود.

حمید سجادی با تاکید بر لزوم اهمیت نوآوری و خلاقیت در ورزش کیش، افزود: کیش می‌تواند در حوزه ورزش و محیط زیست پیشرو باشد و با فدراسیون‌ها و روسای هیأت‌های ورزشی تعامل سازنده داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان، جزیره کیش را بهترین منطقه برای برگزاری دوره‌های اکتیورست تیم‌های ملی معرفی کرد و افزود: جزیره کیش با ظرفیت‌های گردشگری، شرایط آب و هوایی و حمل و نقل دریایی و هوایی می‌تواند مقصد بسیاری از ورزشکاران باشد.

وی بر ضرورت راه‌اندازی شورای اندیشه‌ورزی ورزش و شورای اندیشه‌ورزی جوانان اشاره داشت و گفت: شورای اندیشه‌ورزی ورزش از اولویت مهمی برخوردار است و ضمن توجه به این دو اصل باید طرح‌های خلاقانه و ایده‌های جدید در این زمینه ارائه شود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص روحیه شاد و پیگیر بودن رئیس جمهور کشورمان در حوزه ورزش، گفت: آیت‌الله رئیسی به ورزش‌های خانواده، همگانی و قهرمانی تاکید بسیاری داشتند.

به گفته سجادی، روحیه مردمی ایشان بیانگر دولت مردمی، انقلابی و اهداف گام دوم انقلاب هست و یکی از بیانیه‌های گام دوم انقلاب را می‌توان توجه به نسل جوان و انقلاب تمدن اشاره داشت.

وی با بیان اینکه کیش با هدف تحقق بیانیه گام دوم انقلاب "جوان‌گرایی" را در دستور کار خود قرار داده است، عنوان داشت: در این زمینه اقدامات مهم در وزارتخانه آغاز شده و جوان‌گرایی اولویت کار است.

سجادی در بخش دیگری از سخنان خود نقش وزارت ورزش را موتور تولید امید و عزت عنوان کرد و گفت: عزت و امیدآفرینی در جامعه از اولویت‌های نخست وزارتخانه است و با جدیت تمام و تلاشی مضاعف در این مسیر گام‌های موثری خواهیم برداشت.

وی با بیان این که ١٤ هزار هیأت ورزشی در استان‌ها ریشه‌های درخت قهرمان‌پروری کشور هستند، بیان داشت: با رویکرد جدید نسبت توانمندسازی ساختار در حوزه ورزش اقدام کردیم از این رو برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی به‌مناسب بزرگداشت روز کیش در جزیره خبر مسرت‌بخشی است و دست‌اندرکاران این رخداد مهم قابل تقدیر هستند.

به گفته سجادی، ارائه خدمات شایسته در کیش از قبیل ایستگاه‌های دوچرخه سواری می‌تواند رضایتمندی گردشگران را به‌دنبال داشته باشد و تحقق این مهم نیز سبب رونق گردشگری می‌شود.

وی بر جایگاه مهم کیش در حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش و دستگاه‌های اجرایی مسؤولیت مهمی در قبال مردم دارند و باید در استای مسؤولیت اجتماعی برای ارتقا و پیشرفت ورزش جزیره تلاش کنیم.

سجادی در ادامه ضمن تقدیر از ملی‌پوشان فوتبال و تبریک برد شب گذشته تیم ملی مقابل لبنان با بیان اینکه پاداش ملی‌پوشان فوتبال پرداخت می‌شود، افزود: قدردان تیم ملی هستیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اگر برنامه‌ریزی‌ها به درستی پیش برود، به‌همراه رئیس فدراسیون فوتبال در روز بازی با سوریه در کنار ملی‌پوشان خواهیم بود و  تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از ملی‌پوشان حمایت کنیم.

وی گفت: برای پرداخت پاداش ملی‌پوشان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و به‌زودی پاداش اعضای تیم ملی پرداخت خواهد شد.

سجادی در پایان ضمن تقدیر از همراهی محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطرنشان ساخت: یادمان نرود که کیش جزو استان هرمزگان است و این استان در رشد و توسعه کیش سهیم است و زیرساخت‌های ورزشی این جزیره زیبا متعلق به تمام هرمزگان است.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش کیش وزیر ورزش وزیر ورزش و جوانان حوزه ورزش جزیره کیش ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند و لازم است از ظرفیت معلمان ورزشی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلمی و تبریک هفته معلم به معلمان و مربیان ورزشی با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در توسعه ورزش اظهار کرد: برای تقویت و توسعه ورزش باید از ظرفیت ۶۸۰ معلم ورزش استان استفاده کنیم چون هر معلم به تنهایی یک هیأت است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این تعاملات به شکل وسیع باشیم و از ظرفیت آموزش و پرورش غافل نشویم.

وی افزود: معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند چرا که بنا به شغلشان ورزش یکی از اولویت‌های مهم زندگیشان است و می‌توانند در برخی از رشته‌های ورزشی که ورزشکار باید تا سن دانش آموزی پرورش یابد پشتیبان اداره کل ورزش و جوانان استان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه ورزش دانش آموزی پایه ورزش قهرمانی و همگانی است افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل آماده برگزاری دوره‌های مربیگری ویژه معلمان تربیت بدنی است و از حضور این مربیان در بدنه کمیته‌های استعدادیابی هیأت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها استقبال می‌کنیم.

پهناور در ادامه بیان کرد: بزودی با تکمیل شدن طرح استعدادیابی ورزشی با حضور استاندار اردبیل رونمایی خواهد شد که با استفاده از امکانات و زیرساخت‌های هر دو دستگاه، این طرح می‌تواند نوید بخش روزهای خوب برای ورزش استان باشد.

اکبر دهقانی نیا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در ادامه گفت: اداره کل آموزش و پرورش آماده حمایت و پشتیبانی از طرح‌ها و برنامه‌های ورزشی است و با معرفی اداره کل ورزش و جوانان و رعایت پروتکل‌ها هیأت‌های ورزشی می‌توانند جهت استعدادیابی در مدارس و اماکن ورزشی تحت نظر این اداره کل که یک محیط تربیتی هستند حضور یافته و استعدادیابی کنند.

گفتنی است، در ادامه دیدار بر تعامل و همکاری بیشتر دربحث تربیت نیروی انسانی و تخصیص اماکن و زیرساخت‌های ورزشی هر دو دستگاه برای استفاده رایگان دانش آموزان و هیأت‌های ورزشی تاکید کردند و نشان جام صفوی به معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل اهدا شد.

کد خبر 749811

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است