Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوشان فوتبال ایران بعد از آن که با پیروزی ۲ بر یک مقابل لبنان، فوتبالدوستان را شاد کردند، با یک پست مشترک، گلایه های شان از ضعف فدراسیون در حمایت و پشتیبانی از تیم ملی و بی اعتنایی مسئولان ورزش به موفقیت های فوتبال را به گوش علاقه مندان رساندند و این وسط به شکل عجیبی برخی دوستان به جای حمایت از خواسته به حق و منطقی بازیکنان تیم ملی که به درستی می گویند باید فدراسیون در حد یک تیم ملی از آنها حمایت کند، مدعی شدند این پیام ملی پوشان، کام مردم را تلخ کرد! البته بستگی دارد به چه کسی بگوییم مردم؟ اگر منظور از مردم رابر دومان و رفقا و شرکا باشند، بله کام شان تلخ شده چون ملی پوشان حقایق را گفتند و معلوم شد این همه ژست تجاری سازی و شعار خدمت به فوتبال ایران و … همه و همه فقط لب و دهن بوده و در عمل، کاری انجام نشده و ملی پوشان لباس های خود را می شویند و دوباره می پوشند! بیست هزار دلار طلب ملی پوشان بابت پاداش ها؟

به گزارش طرفداری، در این مواقع باید پشت تیم ملی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش حق دارد بابت پیروزی ها پاداش بگیرد و صرف نظر از پاداش که حقش است، باید امکانات و تدارکات تیم ملی عالی باشد. فدراسیونی که ۶۰ میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه پول گرفته چرا با این پول پاداش بازیکنان را نداده است؟ ۳۵۰۰ دلار بابت هر برد خانگی و ۵۵۰۰ دلار بابت هر برد خارج از خانه همان چیزی است که این فدراسیون مصوب کرده و باید هم بپردازد، همان طور که هزینه مسافرت های دوستان را می پردازد… تیم ملی ابتدا سوریه را در تهران برد (۳۵۰۰ دلار) سپس عراق را در قطر شکست داد (۵۵۰۰ دلار) امارات را در خانه حریف برد (باز هم ۵۵۰۰ دلار) و بعد از مساوی خانگی با کره جنوبی که بعید می دانیم شامل جدول پاداش شود، حالا لبنان را هم در خانه حریف شکست داده است (۵۵۰۰ دلار) و این پاداش ها روی هم به ۲۰ هزار دلار رسیده است. به جان آدمیت، نه به جان نابغه هوش مصنوعی

فدراسیونی که با شعار درآمد زایی روی کار آمد و وعده تجاری سازی داد، موظف به پرداخت این پاداش است اما حالا که برخی دوستان می گویند ملی پوشان حق ندارند بعد از برد پاداش بخواهند و کام شرکای تجاری حمیدرضا مهرعلی را تلخ کنند، ما هم در حمایت از این دوستان و سایر دوستانی که دل نازکی دارند و خیلی زود کام شان تلخ می شود، تاکید می کنیم اصلا ملی پوش چه حقی دارد لباس نو بخواهد؟ مگر سعدی علیه الرحمه نفرمود تن آدمی شریف است به جان آدمیت، نه همین لباس زیباست نشان آدمیت؟ مگر شیخ اجل این ها را به شما نگفته آقای ملی پوش؟ لباس که مهم نیست. مهم این است که ما یک فدراسیون دانش بنیان داریم، یک فدراسیون داریم که رییسش در مصاحبه های تلویزیونی خود از کلمه های انگلیسی استفاده می کند. آیا این نشانه ها کافی نیست که ایمان بیاورید ما یک فدراسیون دانش بنیان داریم؟ حتما باید جان نابغه هوش مصنوعی را قسم بخوریم؟ مگر نشنیدید چگونه رییس فدراسیون از غلامرضا علیخانی در برنامه فوتبال برتر تعریف کرد و گفت این مرد دارد مشکلات فوتبال ما را برطرف می کند؟ آن وقت شما حرف از لباس می زنید؟ یعنی می خواهید بگویید رییس فدراسیون الکی گفت رابر دومان حلال مشکلات و تجاری ساز فدراسیون فوتبال است؟ حاشا و کلا! خوبان عالم را ناراحت نکنید

نکنید این کارها را، خوبان عالم ناراحت می شود. همین لباس ها را بشورید و بپوشید ولی اسراف نکنید. بگذارید فدراسیون به کارهای مهم ترش برسد. مگر ندیدید سفر به لیتوانی چقدر مهم بود؟ خدایی لذت نبردید از این که غلامرضا موسوی، غلامرضا علیخانی، متین دیداری، حمیدرضا مهرعلی و بقیه دوستان دور هم نشستند و خندیدند و از تماشای فوتسال لذت بردند؟ عکس های سفر لیتوانی را ندیدید؟ آدم کیف می کند از این که فدراسیون فوتبال دست حمیدرضا مهرعلی و شرکای تجاری اش است. دست اهالی فوتبال باشد خوب است؟ چطور دل تان می آید کام دوستان را تلخ کنید. یک لباس که این حرف ها را ندارد. البته مقصر شما نیستید، مقصر مجلس است که جلوی آن ۱۱۰ میلیارد را گرفت وگرنه اگر آن پول هم مثل ۶۰ میلیارد سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون داده می شد، بالاخره نفری دو هزار دلار که به شما می رسید. اصلا بعد از بازی با اردن خیلی خوب است که شما به نفع فدراسیون یک بیانیه بدهید و از دولتمردان بخواهید ۵۰۰ میلیون یورو به فدراسیون بدهند. درست مثل جناب مصطفوی که در تلویزیون این درخواست را مطرح کرد. اصلا بودجه مملکت را بدهند دست فدراسیون دانش بنیان. دیدید تاکتیک پذیر نیستید؟

شما هم دست از این رویه انتقادی بردارید چون هر لحظه احتمال دارد بیانیه نویس فدراسیون یک بیانیه هم علیه شما بدهد و بخواهد تحت تعقیب قرار بگیرید یا رییس فدراسیون به تلویزیون برود و شما را هم جزو همان عده قلیلی قرار بدهد که بازنده هستند، همان ها که چشم ندارند موفقیت های فدراسیون را ببینند. این همه موفقیت را نمی بینید؟ طراح سوپرمارکت بشود واسطه ورود تجهیزات کمک داور ویدیویی، پیشرفت نیست؟ طراح سوپرمارکت بشود نماینده انحصاری البسه، پیشرفت نیست؟ این که دوستان از این کشور به آن کشور سفر کنند و با دوستان خودشان به دیدار کاردار سفارت ایران در امارات بروند، پیشرفت نیست؟ قدرنشناس نباشید. پیراهن ندارید که ندارید، تن تان سالم باشد و یکی پس از دیگری حریفان را شکست بدهید تا دوستان پشت نتایج شما سنگر بگیرند و البته حق را هم به کسی بدهند که گفت شما تاکتیک پذیر نیستید! اگر تاکتیک پذیر بودید الان باید مثل داریوش مصطفوی، در بیانیه تان از رییس جمهور می خواستید ۵۰۰ میلیون یورو به فدراسیون فوتبال بپردازد. الان دو هفته است مسئولان فدراسیون در تمام صحبت های شان از وضع مالی فدراسیون می نالند و تقاضای پول می کنند. مصطفوی می رود تلویزیون و می گوید تیم ملی پول سفر به لبنان را ندارد، حسین شریفی می گوید الان باید از فدراسیون حمایت شود، آن یکی تاکید می کند هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم، آن وقت شما متوجه تاکتیک نمی شوید و به جای انتقاد از وزارت ورزش و دولت، از فدراسیون فوتبال گلایه می کنید؟

 

بیشتر بخوانید:

پست مشترک بازیکنان تیم ملی: یک سال است لباس کهنه می پوشیم؛ مسئولین ورزش فراموشمان کرده اند

بازیکنان تیم ملی هم معاند و مغرض هستند و باید تحت تعقیب قرار بگیرند؟

ملی پوشان لباس برای پوشیدن ندارند؟ رابر دومان برند ماشین لباسشویی بود؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ملی پوشان ۵۵۰۰ دلار تیم ملی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ و صعود به جام جهانی امروز همراه با ملی پوشان به کشور بازگشت و در گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه گفت: دو سال پیش هم به ژاپن باختیم و از پله‌ها که پایین آمدیم، شماها را زیارت کردیم. ناراحت بودم که دو سال پیش نتوانستیم جام قهرمانی را تقدیم ملت کنیم و ممنون هستم که دو سال من را تحمل کردند و امروز به اینجا آمدند. بچه‌ها، کادر فنی و اعضای فدراسیون فوتبال همگی زحمت کشیدند و همگی پای کار بودند. این قهرمانی به نیت تاریخ سیزده رجب و ولادت امیر المومنین بود و این قشنگ‌تربن اتفاق بود.

ویدئو: 331374

او ادامه داد: ما همه یک تیم و یک کارگروه هستیم و هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. من به عنوان سرمربی همراه با کادرفنی کارهای فنی را انجام می‌دهم و یک کادر مدیریتی داریم که می‌شود آقای تاج و فدراسیون فوتبال. یک بحث هم تیم اجرایی است که همان بازیکنان هستند. مسیر خوبی بود و همه همراه بودیم و این قهرمانی را فقط به مردم تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شرایط ادامه‌دار بودن موفقیت‌ها تاکید کرد: پدیده‌های نوظهور و جدیدی به جام جهانی راه پیدا کردند مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان، افغانستان و اوکراین. تیم های جدیدی آمدند و این نشان می‌دهد که دیگر تیمی نمی‌تواند از قبل بگوید برنده است یا بازنده!

وی افزود: تلاش و برنامه ریزی می‌خواهد. درباره قرارداد هم آقای کریمیان مدیر تیم اینجا حضور دارند و فارغ از اینکه هر لحظه کنار من هستند باید بگویم من قبل از جام ملت‌ها هم می‌توانستم قرارداد ببندم، اما خودم گفتم اگر قهرمان شدم برمی‌گردم و اگر نشدم، به خانه می‌روم. با قهرمانی آمدم و باید با فدراسیون فوتبال و رئیس فوتسال بنشینیم و صحبت کنیم چون اعتبار تک تک ما وسط است. وقتی بتوانیم بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگ کنیم و برای بهتر شدن نیاز به این داریم که کارهای بهتر هم جلوی پای ما بگذارند. از ما تمرین و از بچه‌ها هم سختی ادامه دارد تا هدف‌های بزرگتر را دنبال کنیم.

شمسایی درباره شرایط تیم ملی فوتسال افغانستان توضیح داد: ۷ بازیکن تیم آنها در لیگ ایران بازی می‌کنند و خیلی خوشحال هستم که یک ایرانی آنها را بالا آورده. در سطح دنیا هم همین است و قبلا کسی مراکش را دنبال نمی‌کرد اما الان ۷ گل به آرژانتین می‌زند؛ فرانسه ۲۰ روز پیش برزیل را برده و همه اکنون تلاش می‌کنند تا با قدرت نتیجه بگیرند. اگر از این غافل جا بمانیم، تکلیف مشخص است. شما خودتان ببین که ژاپن قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف شده و این نشان داده که پیشرفت در فوتسال سرعت دارد. سرمربیان تاپ زیادی در آسیا هستند و کار سختی داریم و کار سخت هم آدم‌های سخت را می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • طلای جهانی سقوط کرد
  • عبور از دژاووی بورسی
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)