Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دقیقه ۵۴ دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن مصدوم شدن حسین شنانی از ناحیه صورت سبب درگیری لفظی مجدد کادر فنی دو تیم شد. در این لحظه مجتبی حسینی اعتقاد داشت بازیکن تیمش هیچ برخوردی با هافبک ذوب‌آهن نداشته است.

* پس از کارت زرد گرفتن اسماعیل بابایی، مجتبی حسینی با صدایی بلند فریاد زد یک ساعت در رختکن با این بازیکن حرف زده‌ام اما به آن گوش نداد و مفت اخطار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بارش باران در نیمه دوم به حدی بود که مهدی تارتار کلاه خود را تغییر داد و با سر کردن کلاهی بافتنی از کنار زمین به هدایت شاگردانش پرداخت.

*‌ پس از اعلام پنالتی به سود پیکان در دقیقه ۷۰ مهدی تارتار به حبیب فرعباسی اعلام کرد به سمت چپ خود بپرد و با وجود اینکه دروازه‌بان ذوب‌آهن موافق نظر سرمربی این تیم حرکت کرد اما علیرضا کوشکی این پنالتی را خلاف جهت به گل اول پیکان تبدیل کرد.

* حسین پورامینی بازیکن پیکان قبل از تعویض خود به سمت مهدی تارتار رفت و از سرمربی سابق خود برای حضور در زمین رخصت گرفت.

* در دقیقه ۸۲ ضربه مشکوکی درون محوطه جریمه تیم پیکان رخ داد تا پس از بلند شدن سروصدای نیمکت ذوب‌آهن محمدرضا اکبریان به سود این تیم اعلام پنالتی کرد. البته لحظاتی بعد با اعتراض بازیکنان پیکان و مشورت داور با کمک داور اول این مسابقه تصمیم اکبریان تغییر یافت و وی از بازیکنان دو تیم خواست به بازی ادامه بدهند. این امر اعتراض نیمکت‌نشینان و بازیکان پیکان را به همراه داشت به همین دلیل اکبریان با حضور در کنار زمین از تارتار خواست تیمش را به آرامش دعوت کند تا این مسابقه به حالت عادی بازگردد.

* این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر پیکان به اتمام رسید.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران با برتری مس رفسنجان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۷:۴۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد مس رفسنجان به‌پایان رسید.

جلال‌الدین علی محمدی در دقیقه ۳۲ برای مس گلزنی کرد، اما شاگردان نویدکیا موفق به حفظ نتیجه نشده و دروازه حامد لک در دقیقه ۴۸ توسط ابوالفضل زمانی باز شد.

بازی با همان نتیجه تساوی پیش رفت و در نهایت در پنالتی‌ها تیم مس با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شد، نویدکیا و شاگردانش اولین راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران کد خبر 747987

دیگر خبرها

  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه