Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به سفر احتمالی هیات دولت به لرستان اظهار کرد: در این راستا هیات‌های مختلفی به لرستان و از لرستان به تهران سفر کرده اند که امیدواریم نتایج این سرکشی متفاوتر از سفر رییس جمهور‌های گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر رعایت کرامت زنان بیان کرد: فعالیت عده‌ای به عنوان بانوان کار در این استان زیبنده نیست (اشاره به زنان کارگر)، چون حمایت نهاد‌های خاص کافی نبوده است و باید تدبیری برای رفع دائمی و پایدار مشکلات اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه آینده برای کشور و لرستان روشن است افزود: امید می‌رود با برنامه محوری منظم، واحد‌های تولیدی راکد فعال و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود که در این راه باید به میزان قابل توجهی از سرمایه بانک‌ها استفاده کرد.

شاهرخی همچنین با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت: انقلاب اسلامی با هدف خود به تمدن اسلامی منتهی شد و اکنون نیز باید فرهنگ زندگی صحیح را در جامعه گسترش دهیم.

او بیان کرد: باید برای دستیابی به نقطه مطلوب که شهدای انقلاب در مسیر آن به شهادت رسیدند، علاوه بر مسایل فرهنگی در جنبه‌های علم، سیاست و اقتصاد به رشد برسیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: همچنین سبک و فرهنگ زندگی صحیح مربوط به خانواده، ازدواج، تفریحات و کسب و کار باید ایجاد و ترویج داده شود.

شاهرخی با تاکید بر رعایت فرهنگ صحیح در مراحل مختلف زندگی افزود: در فرهنگ کار جمعی، روابط اجتماعی متقابل و محیط کسب و کار ضعیف هستیم همچنین افزایش طلاق، عدم رعایت نکردن حقوق رانندگی و رعایت نکردن حقوق شهروندی باید به عنوان آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

او گفت: قانون گریزی و سودجویی از مرحله کوچک آغاز می‌شود و به مراحل بالاتر می‌رسد همچنین رعایت همه مسائل برپایه خردورزی، اخلاق و رعایت حقوق متقابل است که در آموزه‌های اسلامی و سنت‌های ایرانی تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: باید علل تهدید فرهنگ‌های مختلف توسط نخبگان و دانشگاهیان شناسایی و از سر راه ملت مسلمان برداشته شود چراکه موجب عدم توسعه و پیشرفت می‌شود.

شاهرخی همچنین با اشاره به ۲۳ آبان ولادت امام حسن عسگری (ع) گفت: زندگی آن حضرت آکنده از تلاش و کوشش بود و با تربیت شاگردان بسیار، برای گسترش فرهنگ تشیع مجاهدت کرد و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و پاسخگویی به پرسش‌های روز از برترین خصوصیات اخلاقی ایشان می‌باشد.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه نماز جمعه نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم