Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:30:44 GMT

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال هرمزگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۵۸۳۳

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال هرمزگان برگزار شد

 رییس کمیته فوتسال وفوتبال ساحلی هرمزگان دراین مراسم گفت: اولویت هیات فوتبال استان تیم های پایه است و تقویت تیم های پایه فوتسال از موضوعاتی است که باید در اولویت باشگاه هاقرا گیرد و در این راه هیات فوتبال و کمیته فوتسال باشگاه ها را همراهی خواهند کرد.

حمید رضایی افزود: اراده و پشتکار در فوتسال از باشگاه ها باید شکل بگیرد و استفاده از ظرفیت های موجود استان و خیران ورزش دوست می تواند گام مهمی در پیشرفت فوتسال استان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است لیگ برتر فوتسال استان امسال از ۱۰ آذر آغاز می شود و مسابقه  در ۲گروه  پنج تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

نیک پخش ، پرواز بندرعباس، هدف هرمز ، مقاومت میناب و شهرداری سیریک در گروه اول و اتحاد سرخون ، علم وادب رودان ، بیمارستان امام رضا (ع) ،استقلال گوهران بشاگرد درگروه دوم تیم‌های حاضر در لیگ هستند.
 

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال هرمزگان بندرعباس لیگ برتر فوتسال هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در دیدارفینال جام فوتسال کارگرکه به مناسبت هفته کار و کارگردر سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف استان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد کارگران شهرداری گذشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگران کردستان با بیان اینکه 12 تیم از قشر کارگر و صنوف مختلف در این جام شرکت کرده بودند گفت : در نهایت تیم های اتاق اصناف ، کارگران شهرداری و تعاونی 298 تانکر داران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

بدری افزود : در این مسابقات که 10 روز به طول انجامید 34 مسابقه برگزار شد.

وی عنوان کرد : تیم اتاق اصناف به عنوان نماینده سنندج در مسابقات فوتسال استان حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود