Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وحید شادی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز از نجات سه مادر باردار از برف و کولاک در شهرستان چاروایماق در شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار داشت: در روستای قلج خانکندی مادر باردار  طی پنج ساعت در مسیرهای کولاک تحت مراقبت کارشناسان  اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین(ع) چاراویماق انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی اورژانس استان درخصوص  ماموریت ۶ ساعته اورژانس  در روستای آیدوغموش گفت:  مادر باردار ۲۳ساله در سلامت کامل در مسیر روستایی و برفی به بیمارستان چاروایماق تحویل داده شد. 

وی افزود: کارشناسان اورژانس مادر باردار پرخطر و در شرایط حاد را از روستای آغ بلاغ کورانلو  تحویل بیمارستان چاراویماق دادند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مادر باردار برف تبریز سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی وحید شادی نیا چاراویماق نجات 3 مادر باردار از برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد

جمال حیدری مادر شهید معظم اصغر حیدری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این مادر فداکار و صبور، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۹:۰۰ در آرامستان روستای رهدار رودخانه با حضور بستگان و جمعی از ایثارگران برگزار، و به خاک سپرده شد. 

شهید معظم اصغر حیدری یکم مهرماه ۱۳۶۱، در روستای رهدار رودخانه از توابع شهرستان رودان دیده به جهان گشود. پس از گرفتن دیپلم به لباس درجه‌داری نیروی انتظامی درآمد. در نهم اسفندماه ۱۳۹۳ در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد