Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@12:36:45 GMT

پالتو مردانه، انتخابی مناسب برای فصل زمستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۶۶۸۹

پالتو مردانه، انتخابی مناسب برای فصل زمستان

پالتو مردانه امروزه به عنوان یک محصول زیبا و شیک برای پوشش مخصوص آقایان معرفی می گردد. این محصول نیز مانند محصول های دیگر که در گرم نمودن بدن نقش دارند در فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرد. با تنوع در زمینه تولید پارچه و الگو های متنوع در زمان برش این محصول می توانیم مدل های متنوع و زیبایی از این محصول را به عنوان یک لباس مردانه شیک مشاهده نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود انواع جنس های موجود در بازار فروش از این محصول را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که به دلیل همین تنوع ها می توانیم این محصول را با هر سلیقه ای که داریم تهیه نموده و با انواع لباس های دیگر ست نماییم.

 

 

پالتو مردانه، انتخابی مناسب برای فصل زمستان

لباس های زمستانه معمولا با گرم نگه داشتن بدن در این فصل سرد شناخته می شوند. لباس های این فصل دارای انواع مختلف و نام های زیادی می باشد، به همین دلیل بسیاری این فصل را فصل شیک پوشان مینامند و هر فرد با توجه به نیاز خود و سلیقه شخصی می تواند نمونه از آن ها را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند. پالتو مردانه امروزه به دلیل زیبایی و گرم نگه داشتن تمام بدن به خصوص کمر و پاها بسیار مورد استفاده آقایان قرار میگیرد و به همین دلیل نیز تولید کنندگان بسیاری این محصول را برای عموم تولید خواهند نمود. پالتو مردانه به عنوان یک لباس مردانه با نوع برشی متفاوت از نمونه مخصوص بانوان تولید خواهد شد به همین دلیل لباسی مخصوص آقایان است و مانند لباس های اسپرت موجود در بازار بانوان آن را خریداری نمی کنند. پالتو مردانه را می توانیم در جنس ها، سایز ها، رنگ ها و مدل های مختلفی مشاهده و خریداری نماییم، اما در نظر داشته باشید مهم ترین نکته ای که باید در زمان خرید پالتو مردانه به آن دقت داشته باشید، گرم بودن پالتو است.

انواع پارچه های به کار رفته برای دوخت پالتو مردانه

 

با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه تولید منسوجات و نساجی، پارچه های متنوعی را در بازار مشاهده خواهیم نمود که برای دوخت پالتو مردانه مناسب هستند، اما یکی از مهم ترین و قدیمی ترین این پارچه ها که می توانیم این نوع پارچه را از مغازه های پارچه فروشی تهیه نمایم پارچه فوتر است. فوتر ها خود دارای انواع بیماری می باشند، نمونه هایی مانند فوتر کاغذی و غیر کاغذی را می توانیم با توجه به مدل انتخابی برای دوخت خریداری نماییم. برای دوخت می توانیم از دو روش دوخت با آستر و دوخت بدون آستر برای این نوع از لباس مردانه استفاده نماییم. اگر می خواهید پالتو مردانه شما گرم تر باشد بهتر است در زمان خرید پالتو مردانه آستر دار را انتخاب نمایید، در غیر این صورت می توانید از پالتو فوتر مردانه بدون آستر خریداری نمایید. اگر پالتو مردانه شما بدون آستر باشد می تواند باعث خوردگی بدن شود.

 

قیمت پالتو مردانه به چه عواملی بستگی دارد؟

بسیاری بر این باورند که تنها خریدن یک پالتو گران قیمت می تواند نیاز آن ها را برآورده نماید، این در حالی است که در زمان خرید باید به موارد بسیاری در این زمینه دقت نمایید تا در انتها محصول تهیه شده شما را راضی نماید. از مواردی که می تواند قیمت پالتو مردانه را مورد تشعشع قرار دهد، موارد زیر را عنوان خواهیم کرد:

جنس پارچه استفاده شده برای دوخت پالتو، برای مثال ممکن است پالتو شما چرم طبیعی، چرم مصنوعی، فوتر و ... باشد. میزان پارچه مورد استفاده نیز از مواردی است که می تواند قیمت یک پالتو مردانه دوخته شده را تغییر دهد. هرچه مدل پالتو دارای برش بیشتری باشد قطعا از میزان پارچه بیشتری استفاده شده است به همین دلیل قیمت و هزینه پالتو نیز افزایش خواهد یافت. هرچه نوع دوخت لباس شما سخت تر و دشوار تر باشد بدین معنی است که خیاط مربوطه زمان و دقت بیشتری را صرف دوخت نموده است، در نتیجه هزینه دریافتی نیز بیشتر خواهد بود.

با توجه به موارد فوق میتوانیم پالتو مردانه بسیاری را از لحاظ قیمت مشاهده نماییم.

ست کردن پالتو مردانه با دیگر لباس مردانه موجود

پالتو مردانه را معمولا در فصل سرما استفاده می کنند، اما با توجه به رنگ و جنس و حتی مدل پالتو خود می توانید این محصول را با دیگر البسه موجود برای آقایان ست نمایید. برای مثال اگر پالتو شما ساده می باشد برای جلوه و نمای هرچه بهتر این لباس می توانید از پیراهن های طرح دار مانند چهارخانه استفاده نمایید. یا اگر پالتو شما چرم است بهتر است در زیر این محصول از لباس های ساده تر مانند پلیور یقه اسکی استفاده نمایید. بسیاری از افراد بر این باورند که شیک پوشی در سادگی نهفته است، به همین دلیل با پالتو مردانه ساده لباس ها و پلیورهای ساده را می پوشند. در زمینه شلوار ها بهتر است از شلوار های گرم زمستانه و ساده استفاده نمایید تا جلوه و زیبایی پالتو شما بیش از پیش خود را به نمایش بگذارد. می توانید از اکسسوری هایی مانند کیف، کفش و کمربند چرم،  ساعت، دستمال یقه و انواع شال های زمستانه نیز به همراه این محصول نیز استفاده نمایید.

پوست شما چه تاثیری بر انتخاب پالتو مردانه خواهد داشت؟

رنگ پوست انسان ها با یکدیگر دارای تفاوت های زیادی است به همین دلیل به بسیاری از افراد برای مثال رنگ سفید و یا هر رنگ دیگری انتخاب مناسبی نخواهد بود. بهتر است در زمان انتخاب رنگ مد نظر لباس های خود به رنگ پوست خود دقت نمایید. در این حالت می توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. برای مثال رنگ های گرم مانند زرشکی و... برای پوست های گندمی و سبزه مناسب است، این در حالی است که سپید پوستان می توانند از انواع رنگ بندی لباس مردانه مانند پالتو مردانه خریداری نمایند.

دقت لازم در زمان شست و شوی پالتو مردانه

در نظر داشته باشید یکی از عواملی که برای نگهداری یک لباس بسیار مهم است نوع شست و شوی آن و اتو نمودن آن است. برای شست و شو و اتو نمودن لباس هایی مانند پالتو مردانه می توانید به خشک شویی ها اعتماد کنید، چرا که آن ها می دانند هر پارچه ای دارای چه شرایطی برای شست و شو خواهد بود به همین دلیل آسیبی به لباس شما وارد نخواهد شد. شما می توانید از سایت همه چی اینجاست برای خرید انواع پالتو مردانه با کیفیت اقدام نمایید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: فصل زمستان پالتو مردانه لباس مردانه شیک استفاده نمایید مورد استفاده پالتو مردانه همین دلیل داشته باشید لباس مردانه برای دوخت برای مثال لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ

سازمان هواشناسی کشور در خصوص ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی در کشور و همچنین وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در برخی مناطق و نیز بارش تگرگ در نقاط مستعد هشدار زرد صادر کرد.

مناطق درگیر در مخاطره جوی

بر اساس این هشدار امروز (شنبه) کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه جنوبی اصفهان، یزد و شمال و شرق استان‌های خوزستان و هرمزگان و فردا (یکشنبه) جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، شمال و غرب و شرق هرمزگان و جنوب کرمان دچار مخاطره جوی خواهند شد.

بر اثر این مخاطره جوی احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت دیدن سازه‌های موقت و احتمال خسارت دیدن نهال‌ها، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی پیش‌بینی شده است.

سازمان مذکور موارد زیر را توصیه کرد:

احتیاط در سفر‌ها به ویژه برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هرگونه عملیات کشاورزی.

باد شدید و گرد و خاک در ۵ استان

سازمان هواشناسی همچنین در خصوص وزش باد شدید و در نواحی مستعد خیزش گرد و خاک هشدار زرد دیگری صادر کرد.

بر اساس این هشدار نیز مناطق زیر در زمان اعلامی دچار مخاطر جوی خواهند شد:

امروز (شنبه): جنوب خراسان رضوی، جنوب و شرق سمنان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان

فردا (یکشنبه): خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شرق استان‌های سمنان و کرمان

دوشنبه: جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان

بر اثر این مخاطره جوی در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت دیدن تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنرها، تابلو‌های تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیا از ارتفاع و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال پیش‌بینی شده است.

سازمان مذکور موارد زیر را توصیه کرد:

احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان کهنسال و عدم سم یا محلول‌پاشی باغ‌ها و مزارع و استفاده از قیم برای نهال‌ها.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت