Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس لالیگا همچنان از سوپرلیگ بیزار است. 

خاویر تباس، سوپرلیگ اروپا را دشمن شماره 1 فوتبال می داند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، ایده سوپرلیگ اروپا حدود 6 ماه قبل علنی و رسمی شد و پس از چند روز نیز شاهد فروپاشی آن بودیم. سه باشگاه یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا هنوز در سوپرلیگ اروپا حضور دارند و فعلا یوفا را در جنگ حقوقی شکست داده اند اما هنوز گام بعدی آنها مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاویر تباس، رئیس لالیگا که از منتقدان اصلی سوپرلیگ اروپا محسوب می شود، در مصاحبه جدید خود راجع به مسائل مختلفی صحبت کرده است.

مدیریت و رهبری فلورنتینو پرز این تفکر را در برخی رسانه ها به راه انداخت که هر کس از سوپرلیگ انتقاد کند، از رئال مادرید انتقاد کرده است. من یک مادریدیستا هستم اما فلورنتینیست (هوادار پرز) نیستم. به نظرم پروژه سوپرلیگ به رئال مادرید آسیب زیادی وارد می کند.  سال ها قبل لیگ ما به خاطر دو قطبی بودن مورد انتقاد قرار گرفت و حالا می بینید همه چیز عوض شده است، الان سویا می تواند قهرمان شود. نکته منفی یعنی قهرمان با بیش از 90 امتیاز و یک اختلاف فاحش قهرمان شود. برابری باعث می شود که تیم های بیشتری در رقابت بر سر قهرمانی حاضر باشند. حالا همه تیم های ما در حال ساختن یک ترکیب خوب هستند، برای مثال می تواند به رئال سوسیداد نگاهی بیاندازید. در مورد وضعیت بارسلونا، ببینید، شما باید با واقعیت رو به رو شوید. آنها همیشه حداکثر حقوق را به بازیکنانشان می دادند و بقیه باشگاه ها به هیچ عنوان در حد و اندازه آنها پرداختی نداشتند. وقتی کرونا آمد و روی اقتصاد باشگاه ها تاثیر گذاشت، یک بحران اساسی به وجود آمد. اما خب بارسا قرار نیست که منحل شود. آنها در موقعیتی نیستند که مرا نگران کند، دور از آن مرحله خطر هستند. شاید برای بازسازی به بیش از 2 سال زمان نیاز داشته باشند. آنها احتمالا باید به جای خرید بازیکن، بخش های آسیب دیده باشگاه را ترمیم کنند. اتفاقی که برای بقیه تیم ها نیز رخ داده است، مثل سویا.  همکاری نکردن رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ماجرای CVC؟ باعث ایجاد تفاوت هایی خواهد شد. اتلتیک بیلبائو یک فلسفه بسیار خاص را دنبال می کند و این پروژه مناسب آنها نیست. اما در مورد آن دو باشگاه، رئال مادرید، بارسلونا را دنبال خودش کشاند. من با لاپورتا در جلسه بودم و او نه تنها موافق بود، بلکه می خواست سرعت اجرای آن هم افزایش بیابد.  سوپرلیگی که در آوریل مشاهده کردیم مرا نگران نمی کند اما مفهوم آن چرا. آنها فکر می کنند در فوتبال باشگاه های بزرگ باید حکمرانی کنند. از لحاظ تئوری در سوپرلیگ شاهد جذاب ترین بازی ها خواهیم بود اما به جای اینکه باعث تقویت باشگاه های ضعیف شود، برای حفظ جایگاه باشگاه های بزرگ طراحی شده بود. و این خطر هنوز هم پابرجاست، من در این ایده خودخواهی می بینم. بله، این چند باشگاه بزرگ هستند اما بزرگیشان را کجا به دست آورده اند؟ در رقابت با رئال بتیس، اوساسونا و ... و حالا هم نمی توانند آن تیم ها را کنار بگذارند. این یک پروژه جهانی است.  سه باشگاه سوپرلیگی (بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید) همین حالا هم می دانند که تیم های انگلیسی قرار نیست در سوپرلیگ حضور داشته باشند. پس حالا که آنها در حال تشکیل سوپرلیگ همراه با تیم های لیگ های دیگر هستند، پس از ساختن دشمن لیگ قهرمانان اروپا دشمن لیگ برتر انگلیس را هم به وجود می آورند.  آنها سیستم سقوط و صعود را هم وارد ساختارشان کرده اند، همان طرحی که در اتحادیه باشگاه های اروپایی سال 2019 مطرح شد و مورد پذیرش باشگاه ها قرار نگرفت؛ و ما دوباره آن طرح را به زیر خواهیم کشید. این طرح موفق نخواهد شد زیرا باشگاه های اروپایی ضد آن هستند. این طرح یعنی ضرر 1.2 میلیارد یورویی لالیگا. لیگ های اروپایی علیه سوپرلیگ متحد هستند، لیگ برتر انگلیس هم با ماست. قبلا در مورد دشمن بودن سوپرلیگ صحبت کرده ایم، بله آنها دشمن هستند اما باید در بازار هم با آنها مقابله کنیم، به طرح های بیشتری مانند CVC نیاز داریم و البته مدرن سازی نیز ضروری است.  

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم پرسپولیس حتما از فیفا استعلام بگیرد / تفسیر اشتباه شرایط بازیکنان تاجیک + سند مقایسه حجم چمدان های کاروان ایران با کشور های دیگر (به همراه عکس) نظم آلمانی؛ نگاهی به وضعیت جالب جدول رده بندی بوندسلیگای دو جان آرنه ریسه: عمق ترکیب لیورپول نگران کننده است و قدرت منچسترسیتی و چلسی را ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوپرلیگ اروپا رئال مادرید باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت