Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:47:52 GMT

هشت پزشک متخصص در مراکز درمانی سقز جذب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۷۵۲۸

هشت پزشک متخصص در مراکز درمانی سقز جذب می‌شود

دکتر پروین خسروپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با رایزنی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی کردستان، قرار است این پزشکان در تخصص های متفاوت برای مراکز درمانی سقز جذب و برای طبابت در این شهرستان بکارگیری شوند.

وی اضافه کرد: بر اساس قول دانشگاه علوم پزشکی کردستان قرار است متخصصان بیهوشی، اورولوژی، زنان، جراح مغز و اعصاب، داخلی و رادیولوژی برای خدمت در شهرستان سقز، جذب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروپور با اشاره به اینکه کمبود پزشک در تخصص های ذکر شده برای شهرستان سقز احساس می شد، افزود: رایزنی های هم برای پزشک متخصص پوست انجام دادیم که امید است این پزشک متخصص در سقز یکارگیری شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان سقز یادآور شد: امید است با جذب این پزشکان متخصص کمبودهای این بخش برطرف شود و مراکز درمانی و شهروندان این شهر از مزایای این کادر متخصص بهره مند شوند. 

شهرستان سقز دارای بیمارستان های امام خمینی (ره)، شفا، تامین اجتماعی و ۲ درمانگاه دولتی و ۶ درمانگاه خصوصی است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان دانشگاه های علوم پزشکی سقز پزشکان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دانشگاه های علوم پزشکی سقز کردستان دانشگاه های علوم پزشکی سقز پزشکان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان

گزارش‌های دریافتی از شهرستان کرخه در خوزستان از تیراندازی به یک پزشک طرحی در یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر می‌دهد.

به گزارش ایلنا، برخی از منابع مطلع می‌گویند: یکی از پزشکان شاغل در یک مرکز درمانی در کرخه در حین خروج از درمانگاه توسط سرنشینان یک خودروی بدون پلاک که سر و صورت خود را پوشیده بودند، مورد حمله دسته جمعی قرار گرفت.

 

آن‌ها افزودند: در ابتدا با چوب و چماق به خودروی پزشک حمله کرده و سپس اقدام به تیراندازی و رعب و وحشت عمومی کردند.

این افراد با ابراز خرسندی در خصوص عدم صدمه دیدگی پزشک گفتند: شرایط در مراکز درمانی خوزستان به گونه‌ای شده است که اگر فکری عاجل نشود، هیچ پزشکی جرات آمدن و طبابت در مناطق خوزستان را نخواهد داشت.

در همین خصوص علیرضا نجفی با تایید این خبر گفت: برای برخی پزشکان و کادر مراکز درمانی چند مورد ایجاد مزاحمت گزارش شده است که از طریق فرمانداری کرخه در حال پیگیری موضوع هستیم.

در آخرین گزارش‌های دریافتی که به دست آمده است، موارد متعددی از درگیری میان همراهان بیمار با کادر درمان و اورژانس در مناطقی مانند اهواز، لالی و در آخرین مورد آن در بیمارستان حاجیه نرگس ماهشهر در اواسط فروردین ماه نیز گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد