Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:22:05 GMT

نجات سرنشینان خودرو در محور بیجار-تکاب آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۷۹۲۹

نجات سرنشینان خودرو در محور بیجار-تکاب آذربایجان غربی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایرنا، این تعداد خودرو سواری و باری از جمله هشت دستگاه اتوبوس از ظهر روز گذشته(جمعه) به دلیل کولاک شدید، کاهش دید و لغزنده بودن جاده، گرفتار شده بودند که راهداران و نیروهای مدیریت بحران تکاب جهت تسریع در امداد رسانی به خودروها، به شهرستان بیجار در حوزه استحفاظی استان کردستان اعزام شدند.

راهداران این شهرستان با همکاری راهداران بیجار توانستند در مدت بیش از هشت ساعت به خودروهای گرفتار در این محور در محدوده مناطق صلوات‌آباد، علی‌آباد و خوش‌مقام از ۲۵ تا ۱۵ کیلومتری بیجار به بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران در سرما و کولاک امدادرسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعزام راهداران و نیروهای مدیریت بحران تکاب جهت بازگشایی و برف‌روبی محور بیجار - تکاب موجب تسریع و شتاب بخشیدن به عملیات امدادرسانی و کمک به راهداران بیجاری شد.

همچنین امدادگران هلال احمر تکاب روز جمعه سه دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک در محور تکاب - دوراهی ایران‌خواه را نجات دادند.

بارش برف و کولاک از عصر ۲ روز گذشته تکاب را فراگرفت و موجب لغزنده شدن جاده‌ها شد؛ میزان بارش برف در برخی مناطق روستایی این شهرستان به ۳۰ سانتیمتر رسید.

تکاب از شهرهای سردسیر کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی با جاده‌های سخت‌گذر و برف‌گیر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌ است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب مرکز مدیریت راه های کشور آذربایجان غربی بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب مرکز مدیریت راه های کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب مرکز مدیریت راه های کشور آذربایجان غربی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان