Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: در چهار سال اخیر۱۲ طرح زیربنایی درمانی خارج بیمارستانی شامل خانه بهداشت روستایی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های اورژانس و مرکز آموزش بهورزی به ظرفیت خدمت‌رسانی این دانشگاه در حوزه خاش و تفتان اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهری گفت: با وجود افتتاح بیش از ۳۵۰ طرح عمرانی بزرگ و متوسط در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنان خود را ملزم به توسعه بیشتر زیر ساخت‌های بهداشت و درمان می‌دانیم.

وی افزود: افتتاح طرح‌های بزرگ و راهبردی مانند بیمارستان‌های ۳۲۰ و ۲۲۰ تختخوابی در زاهدان و سراوان و طرح‌های متعدد بیمارستانی، امدادی و بهداشتی در شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران، گلشن، تفتان، میرجاوه، خاش و سراوان در سال‌های اخیر تحولات بی سابقه‌ای را در حوزه سلامت سیستان و بلوچستان رقم زده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تصریح کرد: بخش‌های استاندارد اورژانس، بلوک زایمانی و کلینیک تخصصی از جمله مهمترین زیر ساخت‌های فیزیکی راه‌اندازی شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خاش است که ظرفیت مناسبی را برای مدیریت کرونا نیز برای همکاران ما فراهم کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر نصب یک دستگاه Ct.Scan جدید و پیشرفته در بیمارستان امام خمینی (ره) بخش‌های مراقبت ویژه قلبی (CCU)، نوزادان (N.icu) و کودکان (P.icu) این بیمارستان نیز با امکانات تشخیصی و درمانی بروز دنیا تجهیز و با همت همکاران پزشک و پرستار ما در خدمت هموطنان عزیز خاشی قرار گرفته است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم