Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید حمید سجادی شهادت جانباز علی چناری از بازیکنان بسکتبال با ویلچر استان تهران را تسلیت گفت.

به گزارش برنا برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام تسلیت دکتر سید حمید سجادی در پی شهادت جانباز رشید ایران اسلامی، علی چناری  به شرح زیر است:

بِسْم رب الشهدا و الصدیقین

جانباز شهید علی چناری پس از تحمل سالها رنج و درد ناشی از جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست و جامعه ورزش را هم از این پرواز ملکوتی، متاثر و اندوهگین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانباز سرافراز در مقابل درد و رنج جانبازی خم به ابرو نیاورد و مردانه مقاومت کرد و در تیم بسکتبال با ویلچر استان تهران هم توانایی خود را به منصه ظهور رساند و به عنوان اسوه اخلاق، ادب، صبر و مهربانی، نامی نیک از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب شهادت این مرد بزرگ را به خانواده محترمش، همرزمان مخلص آن عزیز الهی و جامعه ورزش بویژه بسکتبالیست ها، تبریک و تسلیت عرض می کنم و علو درجاتش را از خدای شهیدان خواهانم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزارت ورزش ایران جامعه بسکتبال استان تهران خانواده حمید سجادی علی چناری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو