Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:47:54 GMT

مهلت ثبت نام در نخستین مهرواره قرآنی طاها تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۸۵۸۱

ایسنا/کردستان معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از تمدید مهلت ثبت نام نخستین مهرواره قرآنی طاها تا 25 آبان ماه خبر داد.

مهدی صفی یاری معاون فرهنگی و امور اجتماعی این دیبرخانه از تمدید مهلت ثبت نام در نخستین مهرواره قرآنی طاها خبر داد و اظهار کرد: به دلیل استقبال از نخستین مهرواره قرآنی طاها و بر اساس نظر مراکز اسلامی استان‌ها مهلت ثبت نام این دوره از مسابقات تا ۲۵ آبان ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان می توانند با مراجعه صفحه ویژه مهرواره قرآنی طاها در این دوره از مسابقات ثبت نام نمایند.

***صفحه ویژه اولین مهرواره قرآنی طاها***

گفتنی است این دوره از مسابقات با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به صورت مجازی با عنوان ” مهرواره قرآنی طاها و شعار « قرآن، کتاب زندگی» برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این مسابقات ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی در خانواده های طلاب و روحانیون اهل سنت و همچنین ترویج معارف قرآن در فضای مجازی عنوان شده است.

این دوره از مسابقات در رشته های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، حفظ موضوعی و سوره های منتخب، قرائت ترتیل و تقلیدی، ترجمه و مفاهیم، کتاب خوانی و صحیفه سجادیه در گروه های سنی مختلف برگزار می گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دوره از مسابقات مهلت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

علیرضا کریمیان گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»