Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مسئول گرمخانه‌های کرج گفت: با توجه به کمبود فضا در گرمخانه‌های کرج نیازمند افزایش تعداد این مراکز هستیم.

بهنام مهدلو در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ظرفیت گرمخانه‌های کرج اظهار کرد: ظرفیت گرمخانه آقایان واقع در میدان شاه عباسی  ۱۰۰ نفر و گرمخانه بانوان واقع در پارک شهید چمران، ۶۰ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: گرمخانه آقایان از ۱۰ آبان بازگشایی شده و از ساعت پنج بعد از ظهر تا هشت صبح میزبان مراجعه کنندگان است.

وی افزود: به دلیل شرایط خاص بانوان، گرمخانه پارک شهید چمران در تمام طول سال باز است و هیچ محدودیتی در پذیرش مراجعان ندارد.

مهدلو در خصوص توزیع وعده‌های غذایی در گرمخانه‌ها گفت: به طور معمول در این گرمخانه‌ها یک وعده شام و یک وعده صبحانه توزیع می‌شود و در روزهای سرد و بارانی، وعده ناهار هم اضافه می‌شود.

مسئول گرمخانه‌های کرج در ادامه به افزایش ۲۰ درصدی پذیرش گرمخانه‌های کرج در سال جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود فضا در گرمخانه‌های کرج نیازمند افزایش تعداد این مراکز هستیم.

وی  با بیان اینکه بیشتر کارتن خواب‌ها در منطقه ۵ و اطراف پارک شهید ایرانی متمرکز هستند، توضیح داد: زمینی در پارک شهید ایرانی برای ساخت گرمخانه تحویل گرفته‌ایم که ساخت آن سال آینده آغاز می‌شود.

مهدلو اضافه کرد: در حال حاضر برای پذیرش کارتن خواب‌ها در روزهای سرد سال، سوله‌ای در منطقه ۵  آماده سازی شده تا قبل از اتمام ساخت گرمخانه جدید بتوانیم جامعه هدف را در آن پذیرش کنیم.

به گفته مهدلو، طبق روال سال‌های گذشته، گرمخانه‌های کرج تا اوایل اردیبهشت ماه فعال خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گرمخانه های کرج کرج شهرداری کرج گرمخانه های کرج گرمخانه ها پارک شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان