Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:14:13 GMT

موسسه قرآنی منهاج القرآن چهل و یکساله شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۹۰۰۴

موسسه قرآنی منهاج القرآن چهل و یکساله شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طاهر القادری، بانی و رئیس حرکت مؤسسه «منهاج القرآن» به مناسبت چهل و یکمین سالروز تأسیس این سازمان مردم نهاد، طی بیانیه‌ای گفت: به لطف خداوند و خاک‌پای حضرت رسول اکرم (ص) حرکت منهاج القرآن در عرصه خدمت به دین و انسانیت در چهار دهه نقطه‌های عطف زیادی را پشت سر گذرانده است. الحمدالله حرکت منهاج القرآن برای آموزش و تربیت نوجوانان و جوانان در سراسر جهان، مراکز نمونه‌ای تأسیس کرده و صدها هزار نفر از آن بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت منهاج القرآن علیه افراطی‌گری، رفتارهای خشونت‌آمیز و تفکر تکفیری تلاش‌های شبانه‌روزی، عملی، فکری و آموزشی انجام داده است.

طاهر القادری پژوهشگر دینی، اسلام شناس، فعال در حوزه وحدت بین المسلمین و وحدت ین ادیان، متفکر و رئیس مؤسسه بین‌المللی منهاج القرآن است. وی بیش از ده‌ها کتاب در حوزه‌های اسلام شناسی و بویژه کتاب هفت جلدی دایره المعارف قرآن را به رشته تحریر درآورده است.

این مؤسسه هزاران دبستان، دبیرستان، دانشگاه، کالج و مراکز دینی را در پاکستان و سراسر جهان اداره و مدیریت می‌کند که در آن بر اتحاد بین مذاهب اسلامی تاکید می‌شود. آشنایی مسلمانان و غیر مسلمانان به جایگاه رفیع اهل بیت (ع) هدف مهم دیگر سازمان منهاج القرآن است.

کد خبر 5350130

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن پاکستان فعالیت های قرآنی قرآن کریم قرآن تهران آیت الله خامنه ای زنان انقلاب اسلامی ایران حسین حوزه علمیه عاشورا معرفی کتاب سازمان تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران نشست علمی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منهاج القرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جشنواره وحدت و همدلی اقوام با حضور مهمانانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسئولین کشوری و استانی، عصر دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان مختومقلی بندرترکمن برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای موسیقی و جشنواره غذاهای محلی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

حدود یک هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • این زن فرستاده جدید آمریکا در غزه می‌شود/عکس