Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز فرماندار فردیس گفت: دیوان عدالت اداری با رأی موقت خود، شش نفر از اعضای شوراهای شهر فردیس و مشکین‌دشت را که رأی آنها توسط هیئت نظارت مرکزی باطل شده بود، به شورا بازگرداند.

ابوالفضل اینانلو در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پیش از این آرای سه نفر از اعضای شورای شهرفردیس و سه نفر از شورای شهر مشکین دشت به دستور هیئت نظارت مرکزی باطل شده بود، اظهار کرد: بعد از ابطال آرای این اعضاء، شش نفر از اعضای علی البدل در شورای فردیس و مشکین دشت جایگزین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در زمان انتخابات هیچ تخلفی در شعب اخذ رای رخ نداده بود و حتی یک شکایت در این زمینه نداشتیم اما شائبه‌هایی مبنی بر خرید و فروش رأی خارج از شعب اخذ رأی وجود داشت که پس از بررسی در نهایت بنا شد در مجموع رأی شش نفر در شورای شهر فردیس و مشکین دشت ملغی شود.

اینانلو تاکید کرد: پس از این اتفاق اعضای علی البدل جایگزین اعضایی شدند که آرائشان باطل شده بود.

فرماندار فردیس گفت: اعضایی که آرائشان باطل شده بود با طرح اعتراض و شکایت به دیوان پیگیر موضوع بودند که در نهایت توانستند رأی موقت دیوان  عدالت را برای بازگشت اخذ کنند.

این مسئول تاکید کرد: با این اوصاف چند روزی می‌شود اعضای قبلی جایگزین اعضای علی البدل شده‌اند.

وی افزود: رأی دیوان موقت است و در صورتی که رأی قطعی بر خلاف رأی فعلی باشد مجدداً اعضای علی البدل جایگزین می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شورای شهر مشکین دشت شهر فردیس انتخابات شورای شهر فردیس شورای شهر فردیس اعضای علی البدل باطل شده مشکین دشت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر بررسی و بعد اعضای شورا در صحن به آن رای داده‌اند! - اخبار اجتماعی -

احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی  خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران بررسی و بعد به صحن آمده بود.

وی با اشاره به اینکه بندها و متن این تفاهم‌نامه در مواردی در جریان این بررسی‌ها دچار  تغییر و تحول شد و مدیران شهرداری هم  تاکید کردند که متنی که به شورا ارائه شده با متنی که به صحن آمده متفاوت است، افزود: قطعا اگر قرار بود چنین نکاتی (ایراداتی که امروز به تفاهمنامه از سوی برخی از اعضا گرفته شد) مطرح باشد، باید در همان زمان که به‌صورت تخصصی در کمیسیون‌ها بررسی شد، اشاره می‌کردند.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه برخی از اعضای شورای شهر در صحن علنی و پس از چند ماه اعلام کنند که در قرارداد شهرداری  تخلف بوده، قابل پذیرش نیست.

علوی گفت: اعضای شورا بعد از تایید این دو کمیسیون در صحن به آن رای داده‌اند و امروز اگر در نحوه اجرا موضوعی بود، باید مطرح می‌کردند.

وی تاکید کرد:  درباره تخلفات اجرای تفاهم‌نامه نیز اگر مسئله‌ای وجود دارد، باید این مسئله به سازمان نظارتی ارائه شود و این سازمان‌ها درباره تخلف نظر بدهند؛ اگر اعضای شورای شهر معتقدند تخلفی شده باید به جای اینکه به صورت عام در صحن شورا، مطرح کنند به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است