Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ روزی بود که همزمان پیکر ۳۷۰ شهید عملیات محرم بر دوش مردم شهیدپرور اصفهان تشییع شد.

در عملیات محرم ۷۵۰ شهید مظلوم و حماسه آفرین متعلق به اصفهان بود که فقط در یک روز ۳۷۰ نفرشان در این شهر تشییع و خاکسپاری و بقیه به دیگر شهرستان های استان منتقل شدند.

حسن موذنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: محیط گلزار شهدای شهر اصفهان و قطعه شهدای عملیات محرم نیز با استفاده از المان‌های دفاع مقدس به مناسب روز حماسه و ایثار مردم اصفهان فضاسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به آذین بندی چهارراه ۲۵ آبان با استفاده از المان‌های سربند اشاره و اضافه کرد: دیوارنگاره جهان نما نیز با شعار ۳۷۰ رود بی پایان نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پرچم‌هایی با موضوع ۲۵ آبان در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب خواهد شد عنوان کرد: میدان نقش جهان و مسیرهای منتهی به آن نیز با المان‌های موقت به مناسبت این روز فضاسازی می‌شود.

وی درباره نماد ۲۵ آبان نیز تصریح کرد: این نماد از جنس آهن است و به سبک انتزاعی شامل ۳۷۰ المان ستونی که به سمت آسمان حرکت می‌کنند طراحی شده است.

موذنی اظهارداشت: ابعاد این اثر شهری به طول و عرض ۳ متر و ارتفاع پنج متر است.

وی گفت: این نماد دائمی توسط منطقه ۸ شهرداری اصفهان و با طراحی و نظارت سازمان زیباسازی ساخته شده و همزمان با ۲۵ آبان ماه در این منطقه نصب خواهد شد.

برچسب‌ها شهرداری اصفهان اصفهان ایثار و شهادت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان ایثار و شهادت شهرداری اصفهان اصفهان ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین

آئین عزاداری سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در ورامین برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079754 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد