Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، وحید میرمحمدی، رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از مرکز طب کار اردبیل با بیان اینکه ۳ مرکز تخصصی طب کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری در حال فعالیت است گفت: این میزان کارت سلامت در ۷ ماه گذشته صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون جهت بررسی لامت رانندگان را از جمله آزمایشات انجام شده در این مراکز برشمرد.

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان گفت: اخذ کارت سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان پرتلاش در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

میرمحمدی افزود: رانندگان سخت کوش ناوگان باری و مسافری استان برای اخذ کارت سلامت باید با در دست داشتن معرفی نامه از مراکز صدور کارت هوشمند به مراکز طب کار سلامت شغلی رانندگان واقع در شهرستان‌های اردبیل و پارس آباد مراجعه نمایند.

او فعالیت ۱۴ هزارو ۳۰۰ راننده پرتلاش با بیش از ۱۴ هزار ناوگان در بخش حمل ونقل کالا و مسافر را خاطرنشان کرد و گفت: ۱۵۱ شرکت حمل و نقل کالا، مسافـر و بین المللی در استان فعال است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت سلامت رانندگان راهداری اردبیل حمل و نقل جاده ای کارت سلامت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟

به گزارش خبرآنلاین ،سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

تسنیم در خبری نوشت:وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901047

دیگر خبرها

  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!