Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حدادی فر گفت:  محرم نویدکیا هم به من خیلی لطف داشت ولی همه من را با لباس سبز ذوب آهن می‌شناسند و دوست نداشتم من را با لباس تیم دیگری ببینند

قاسم حدادی فر کاپیتان سابق ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و تصمیم خودش برای آینده صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، قاسم حدادی‌ فر در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل پیکان به ایلنا گفت:

بازی سختی بود و البته من ۹۰ دقیقه را کامل ندیدم و دقایقی را از دست دادم ولی فکر می‌کنم بچه‌ها بدشانسی آوردند و می‌توانستند نتیجه بهتری بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی فر در مورد پنالتی جنجالی بازی گفت:

همانطور که گفتم بازی را کامل ندیدم و در مورد داوری هم کلا زمان بازی هم عادت نداشتم اظهار نظر کنم و الآن هم این مورد را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

کاپیتان سابق ذوب آهن در مورد ماجرای خداحافظی‌ اش از فوتبال توضیح داد:

من ابتدای فصل با نظر مثبت آقای تارتار و باشگاه، قراردادم را به عنوان بازیکن امضا کردم و به گفته آقای تارتار و آنچه خودم می‌دیدم شرایط خوبی داشتم و در حال رسیدن به آمادگی کامل بودم و حتی آقای تارتار بعد از تمرینات در یک برنامه تلویزیونی از آمادگی من تعریف کردند ولی بعد یک سری صحبت‌ها با من شد که نتوانستم قبول کنم. گویا این صحبت با بازیکنان دیگر در تیم‌های قبلی هم انجام دادند و برای من اسم بردند ولی من با توجه به شناختی که از خودم داشتم ترجیح دادم نتوانستم چنین چیزی را قبول کنم و ترجیح دادم در این شرایط حضور نداشته باشم.

حدادی‌ فر در ادامه گفت:

من تصمیم داشتم یک فصل دیگر بازی کنم که این اتفاقات رخ داد و بعد از آن از چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم و محرم نویدکیا هم به من خیلی لطف داشت ولی همه من را با لباس سبز ذوب آهن می‌شناسند و دوست نداشتم من را با لباس تیم دیگری ببینند و برای همین با لباس ذوب آهن در این شرایط خداحافظی کردم. خداحافظی من می‌توانست در شرایط بهتری باشد ولی قسمت همین بود.

حدادی فر در مورد ادامه فعالیتش در ذوب آهن تحت عناوین دیگر توضیح داد:

به من لطف داشتند و هم پیشنهاد حضور در کادرفنی مطرح شد و هم در باشگاه ولی در این شرایط حضور نداشته باشم بهتر است. اگر در بخش‌های دیگر باشگاه بخواهند در خدمت هستم ولی به مجموعه تیم فوتبال در حال حاضر نمی‌توانم کمکی بکنم.

حدادی‌فر در مورد بازی خداحافظی خودش توضیح داد:

قرار بود در بازی سپاهان برای من بازی خداحافطی برگزار شود ولی درست نبود در شرایطی که عضو تیم نیستم این اتفاق بیافتد و خواستم در دیداری که هواداران حضور دارند پیش از بازی طی مراسمی خداحافظی کنم که این هم لزومی ندارد و اگر به خودم باشد نمی‌خواهم برایم بازی خداحافی بگذارند.

کاپیتان سابق ذوب آهن در مورد اینکه آیا از کادرفنی و مسئولان ذوب آهن ناراحت است یا نه، گفت:

من همیشه صادقانه حرف می‌زنم و واقعا ناراحتم چون با من صادقانه رفتار نشد.

حدادی‌ فر در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال هم توضیح داد:

بازی خوبی مقابل لبنان بود و خدارا شکر بچه‌ها با دست پر از زمین خارج شدند و نصف بیشتر راه صعود را رفتند و امیدوارم همین روند خوب تا یک صعود مقتدرانه ادامه پیدا کند.

حدادی فر در مورد اختلاف پیش آمده بین طارمی و کادرفنی تیم ملی عنوان کرد:

این اتفاق ناراحت کننده ای است و امیدوار بودم پیش از اعلام فهرست تیم ملی مسئولان فدراسیون با مدیریت این ماجرا آن را حل و فصل کنند. مهدی طارمی افتخار فوتبال ایران است و از دست دادن چنین سرمایه‌ای باعث پشیمانی خواهد شد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم عمر خربین بازی مقابل تیم ملی ایران را از دست داد باورتان می شود؛ با 2 مساوی و 3 باخت هم احتمالا به جام جهانی می رویم؟ / راحت ترین دور برگشت! پنالتی از دست رفته جورجینیو مقابل سوئیس (ایتالیا 1-1 سوئیس) انتقاد روی کین از هری مگوایر: او مایه ننگ منچستریونایتد بوده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حدادی فر در مورد من را با لباس قاسم حدادی ذوب آهن تیم دیگر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در جریان پیروزی 6-0 بارسلونا مقابل ختافه، ژاوی برای آخرین بار با پیراهن بارسلونا گلزنی کرد.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس