Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:30:49 GMT

طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در آذربایجان غربی اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۱۵۳

طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در آذربایجان غربی اجرا می شود

ایسنا/آذربایجان غربی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: طرح پاییزه کتاب۱۴۰۰ در استان اجرا می‌شود.

بابازاده امروز ۲۲ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: طرح پاییزه کتاب۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرستان های استان از ۲۹آبان لغایت ۳ آذر اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۸ کتاب فروشی در این طرح ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: در این طرح تخفیف های ۲۰الی ۱۵ درصدی و یارانه ۶۰۰هزار تومانی برای هر خرید در نظر گرفته شده است. 

بابازاده با اشاره به اینکه در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ تعداد ۱۹ کتابفروشی ثبت نام و مشارکت کردند، خاطر نشان کرد: در این طرح بیش از ۶۷میلیون تومان کتاب به فروش رفت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال ۹۹ تعداد ۳۷۰ عنوان کتاب در استان به چاپ رسید که در شاخص های ارزیابی عملکرد سال ۹۹ حد نمره ۱۰۰ را اداره کل دریافت کرد.

وی خاطر نشان کرد: در ۶ماهه سال جاری نیز ۲۴۷عنوان کتاب در استان به چاپ رسیده که رشد خوبی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود دارد.

بابازاده در خصوص حمایت از توسعه کتاب و کتابخوانی در بین عشایر و روستاهای استان نیز یاد آور شد: برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین عشایر و روستاهای استان از طرح های نو آور در این خصوص حمایت می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان غربی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد