Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@11:37:54 GMT

وزیر: رفع کاستی‌های ورزش لرستان در اولویت قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۲۰۵

وزیر: رفع کاستی‌های ورزش لرستان در اولویت قرار دارد

به گزارش ایرنا سید حمید سجادی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تلاش می شود با استفاه از تبصره ها و قوانین بهره برداری، در اتمام برخی طرح های ورزشی لرستان تا قبل از سفر رئیس جمهوری به این استان تسریع شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه تفریحی ورزشی موج های آبی در شهرستان بروجرد گفت: این طرح یک پروژه ملی و ثمره عمر ورزشی "احسان شجاعی" قهرمان آسیا و مدیر این مجموعه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رفع مشکل هیات های مختلف ورزشی لرستان گفت: برخی از هیات ها تا حدودی موفق به حل مسائل خود شده اند اما تعدادی هنوز با مشکلاتی مواجه هستند که باید با نگاهی عدالت محور مورد توجه قرار گیرند.

سجادی گفت: در طول این سفر یک روزه به لرستان سعی می شود از تمامی طرح های در دست اجرا بازدید به عمل آید و از نزدیک چالش ها و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سابقه لرستان در ایام دفاع مقدس گفت: ما باید به این استان ادای دین کنیم و با نگاهی عدالت محور مشکلات ورزش آن را مورد بررسی قرار دهیم.

سجادی با اشاره به بازدید از استادیوم ورزشی شهید علی بیات در بروجرد گفت: همه ورزشکاران نام آشنای ملی لرستان از این سالن خاطره دارند و به نوعی پیشکسوت طرح های ورزشی محسوب می شود و قابل احترام است.

در سفر وزیر ورزش و جوانان عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان، فرماندار بروجرد، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و برخی از ورزشکاران و مربیان حضور دارند.

این دومین سفر سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم به بروجرد است.

برچسب‌ها بروجرد حمید سجادی سفر استانی وزارت ورزش و جوانان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد حمید سجادی سفر استانی بروجرد حمید سجادی سفر استانی وزارت ورزش و جوانان لرستان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود