Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:15:44 GMT

مهاباد همچنان در وضعیت نارنجی کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۳۹۴

مهاباد همچنان در وضعیت نارنجی کرونا

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت آذربایجان غربی در جدیدترین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور، ۶ شهر اشنویه، پلدشت، پیرانشهر، چایپاره، سردشت و شوط در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

وی افزود: هفته پیش پنج شهر آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز قرار داشت که با تغییر وضعیت شهر شوط به رنگ قرمز، تعداد شهر‌های قرمز استان به شش شهر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی تصریح کرد: همچنین شهر‌های ارومیه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس، ماکو، مهاباد، میاندوآب و نقده از ۲۲ آبان در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: براساس این اطلاعیه تنها دو شهر چالدران و شاهین دژ از شنبه ۲۲ آبان ماه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی ضمن خطرناک توصیف کردن وضعیت شیوع ویروس کووید ۱۹، بر رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی تأکید کرد و از فرماندارن و مدیران دستگاه‌های اجرائی و مرتبط خواست تا بر اساس قانون نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهر‌ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا ویروس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با فعالیت متناوب امواج بارشی، رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد گاهی شدید و احتمال گرد و خاک  و در نقاط مستعد بارش تگرگ  همراه با تندباد لحظه ای تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.

محمدپور افزود: علاوه بر آن احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

توصیه می شود دستگاههای اجرایی آمادگی آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها را داشته باشند.

وی ، شهروندان خواست در این مدت از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری نموده و احتیاط در فعالیتهای کوهنوردی، ترددهای شهری و جاده ای، محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی و توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی را مد نظر قرار دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی