Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@10:45:27 GMT

داعش تحت تعقیب الحشد الشعبی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۴۴۴

داعش تحت تعقیب الحشد الشعبی قرار گرفت

بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) امروز ( شنبه ) از اجرای عملیات امنیتی برای تعقیب بقایای داعش در کوه های حمرین در منطقه «دیاله» خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه خبری «ان. ار.تی» عراق، در بیانیه بسیج مردمی آمده است که رهبری بخش عملیات دیالی در ارتش و الحشد الشعبی، عملیات امنیتی را از هشت محور در منطقه محدود به جاده بغداد-کرکوک جاده ای در رشته کوه حمرین در دیاله و راه  «قره تبه» برای تعقیب بقایای داعش انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: این محورها به شمالی و شرقی تقسیم شدند که چهار محور آن به نیروهای ارتش محول شد و چهار محور جنوبی و غربی به عهده فرماندهی بخش عملیات دیاله در حشد الشعبی و تیپ های ۱۱۰، ۴ و ۲۳، تیپ فراخوان دیالی و همچنین ادارات پشتیبانی کنترل و مهندسی مواد منفجره، ارتش، نیروهای حشد الشعبی و بقیه ادارات بود.

این بیانیه تاکید کرد: اجرای این عملیات امنیتی بر اساس منابع اطلاعاتی برای ردیابی فعالیت دشمن، رصدهای روزانه و ردیابی هسته های داعش که علیه غیرنظامیان جنایت می کردند، صورت گرفت و نیروی هوایی عراق و هوانوردی ارتش، یگان های پیشرفته را تحت پوشش قرار دادند.

عملیات نیروهای نظامی، امنیتی و دستگاه های اطلاعاتی عراق برای نابودی و شناسایی بقایای گروه های تروریستی از جمله داعش همچنان در استان های این کشور ادامه دارد.

اواخر اردیبهشت نیز دستگاه اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق از دستگیری شماری از سرکرده های داعش که در زمان سیطره این گروهک تروریستی بر بخش های شمالی عراق مسوولیت های مهمی برعهده داشتند، به همراه یک عامل جنایت «اسپایکر» خبر داد.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر داعش را اعلام کرد، اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بسیج جاده مهندسی مواد عراق پوشش گروه های تروریستی پوشش جاده عراق گروه های تروریستی مهندسی مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان

حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق 2 تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • ببینید | تصاویری از عملیات تعقیب و گریز پلیس با قاچاقیان چوب در تبریز
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان