Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@10:51:23 GMT

مسعود شجاعی خبر از بازگشت به تیم ملی داد!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۶۱۰

مسعود شجاعی خبر از بازگشت به تیم ملی داد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات پیش از آغاز بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، انتقال مسعود شجاعی بعد از حضور پر سر و صدا در تراکتور به نساجی مازندران بود؛ آن‌هم در شرایطی که شجاعی مدتی را در تبریز به عنوان مربی تجربه کرده بود اما دوست داشت تا برای نساجی در لیگ برتر به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود شجاعی که نیمی از ۳۷ سالگی خود را هم گذرانده، قراردادی دو ساله را باشگاه نساجی به امضا رساند و به نظر می‌رسد بعد از این‌که قراردادش به پایان برسد، برای خداحافظی از مستطیل سبز تصمیم بگیرد.

البته شجاعی هنوز امیدها و انگیزه‌های زیادی برای فوتبالش دارد، او درباره احتمال بازگشتش به تیم ملی و خداحافظی از فوتبال گفته بود:  صدرصد همه تلاش خودم را می‌کنم؛ سعی می‌کنم تا روزی‌که بتوانم مفید باشم، بازی کنم و امسال حس می‌کنم سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر خواهم گذاشت و به تیم ملی برمی گردم.

جالب آن‌که مسعود شجاعی درباره واکنش به سوالی درباره این‌که دوست دارد مقابل کدام بازی خداحافظی برای او برگزار شود، پاسخ داد: خیلی سخت است و واقعا نمی‌دانم اما باشگاهی مثل اوساسونا.

اوساسونا اسپانیا باشگاهی است که مسعود شجاعی در روزهای اوج فوتبالی‌اش پنج سال در آنجا بازی کرد و سابقه ۱۰۰ بار پوشیدن پیراهن این باشگاه اسپانیایی را در کارنامه خود دارد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود شجاعی باشگاه نساجی قائمشهر مسعود شجاعی مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار