Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@18:05:34 GMT

تزریق هر سه دُز واکسن کرونا در غرب اهواز

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۶۵۸

تزریق هر سه دُز واکسن کرونا در غرب اهواز

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی دبیر شورای سلامت اهواز گفت: با توجه به میزان مراجعه کنندگان و کنترل وضعیت بیماری، انتظار داریم افرادی که تاکنون نسبت به واکسیناسیون کرونا ویروس خود اقدام نکرده اند به مراکز تجمیعی مراجعه کرده و هر چه سریعتر واکسن خود را دریافت کنند.

او با بیان اینکه لازم است ۳۳ درصد جمعیت دانش‌آموزی غرب اهواز که تاکنون واکسن نزده اند سریعتر واکسن خود را دریافت کنند، افزود: در یکی، ۲ هفته گذشته به طور متوسط روزانه ۴۰۰ نفر مراجعه کننده به مراکز منتخب غرب اهواز داریم که تست حدود ۳۰ درصد از آن‌ها مثبت اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی بلوطکی بیان داشت: تاکنون حدود ۶۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در غرب اهواز تزریق شده است و ۳۸۱ هزار دُز واکسن از این تعداد در نوبت اول، ۲۴۳ هزار دُز  نوبت دوم و حدود چهار هزار دُز واکسن نوبت سوم و واکسن یادآور بوده است و تاکنون ۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال غرب اهواز یک دز و ۵۴ درصد هر ۲ نوبت واکسن را دریافت کرده‌اند و  ۸۷.۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال نیز یک دُز  و ۵۸ درصد ۲ دز واکسن را تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا ویروس غرب اهواز د ز واکسن هزار د ز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.

به گزارش تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه‌های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • دولت در فروردین ۵۶ هزار میلیارد تومان مالیات گرفت
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد