Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@12:06:57 GMT

«شهید نوید» با چاپ هفتم به کتابفروشی‌ها آمد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۸۲۵

«شهید نوید» با چاپ هفتم به کتابفروشی‌ها آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی، کتاب «شهید نوید» نوشته مرضیه اعتمادی دربرگیرنده زندگینامه شهید نوید صفری از شهدای مدافع حرم به‌تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ هفتم رسیده است.

چاپ اول این‌کتاب فروردین امسال عرضه شد و سپس طی اردیبهشت‌ به چاپ‌های دوم و سوم رسید. «شهید نوید» تیرماه امسال به چاپ چهارم رسید و طی روزهای آبان چاپ هفتم آن به بازار نشر عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌کتاب مجموعه روایت‌هایی از زندگی شهید صفری را از زبان خانواده، دوستان و همسر شهید شامل می‌شود. این‌شهید ۱۶ تیر سال ۱۳۶۵ در محله‌ تهرانپارس تهران، متولد شد و در نهایت در صحرای بوکمال سوریه، همان‌طور که خودش خواسته‌ بود، بی‌سر به شهادت رسید.

بین خاطرات و روایت‌های این‌کتاب، دست‌خط‌های شهید صفری هم درج شده‌اند.

کد خبر 5350436 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات شهید کاظمی نشر شهید کاظمی مدافعان حرم حضرت زینب تجدید چاپ سوریه شهید نوید صفری ترجمه معرفی کتاب هفته کتاب انتشارات سوره مهر تازه های نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی روز جهانی فلسفه فلسفه ادبیات کودک و نوجوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی کتاب ادبیات جهان دانشگاه تهران شهید نوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب

انتشارات علمی و فرهنگی با ۳۲۰ عنوان کتاب شامل ۱۲ جلد از تازه‌ترین آثار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران حاضر است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشارات علمی و فرهنگی امسال با 12 عنوان کتاب چاپ اول و 308 عنوان از پرفروش‌ترین کتاب‌های این انتشارات در نمایشگاه حضور دارد. کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه امسال در حوزه‌های متنوعی همچون ترجمه آثار کلاسیک، ادبیات ایران، فلسفه، نمایشنامه، تاریخ، مدیریت و ارتباطات است.

دیدار با پدیدآورندگان (نویسندگان و مترجمان) و چهره‌های سرشناس حوزه فرهنگ و علم و هنر و گفت‌وگو محور تولید محتوا، چاپ و آثار جدید و حضور در کنار مخاطبان، جشن امضای کتاب‌های چاپ اول، برگزاری مسابقات در غرفه‌ها و دیگر برنامه‌های متنوع و جذاب در غرفه‌ی کودک و نوجوان از برنامه‌های انتشارات علمی و فرهنگی در جشنواره امسال است.

درهای نمایشگاه کتاب گشوده شد؛ سی‌و‌پنجمین دوره به روایت آمار

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فارابی با ۱۶ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • تصویری دیده نشده از شهید زاهدی در کنار حاج قاسم و شهید کاظمی
  • ترکیب دل‌انگیزی از ایران و عراق و افغانستان
  • ۳ عنوان کتاب حوزه صنعت نفت رونمایی می‌شود
  • برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب
  • انتشارات راه یار با ۲۱۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور دارد
  • حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید