Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار بهارستان طی سخنانی گفت: به صورت طبیعی با تغییر دولت‌ها گردش نخبگانی صورت می‌گیرد و البته مدیریت در کشور به دو امدادی شبیه است.

وی افزود: در بهارستان کارهای نکرده فراوان بسیار است و متناسب با رشد جمعیت ارائه خدمات در این شهرستان صورت نگرفته است، امروز در حوزه اجرا نیاز به کار انقلابی و جهادی داریم و انصافاً شبانه روزی در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران افزود: شیوه حکمرانی در کشور باید تغییر کند و به تعبیر مقام معظم رهبری هر جا که به مردم تکیه کردیم، پیشرفت حاصل شده و هر زمان که به ظرفیت‌های دولتی تکیه کردیم خیلی رو به جلو نرفته ایم.

وی گفت: از فرمانداران کار جهادی شبانه روزی و در عین حال مبتنی بر برنامه ریزی می‌خواهیم و مدیریت مبتنی بر میدان برای ما اصل است و فرماندار پشت میز نشین نمی‌خواهیم، درب اتاق فرمانداران باید به روی مردم باز باشد و نباید بین مسئولین اجرایی و مردم استان تهران فاصله ایجاد شود.

کد خبر 5350495

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محسن منصوری استانداری تهران مراسم تکریم و معارفه فرمانداری بهارستان ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بارش برف گرگان واکسن کرونا اردبیل بارش باران عکس استانها سیستان و بلوچستان مراسم تودیع و معارفه شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری روز چهارشنبه در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: الگوی سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این دوران پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: استان سمنان می تواند با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری الگویی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مساله را می توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیات های اندیشه‌ورز محقق کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان