Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:26:26 GMT

عکس/ طبیعت در معرض تهدید

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۱۵۵۱

تعدادی از عکاسان برجسته جهان گرد هم آمدند تا طبیعت در معرض تهدید را به تصویر بکشند.

آب شدن یخ های قطب شمال قطع شاخ کرگدن در آفریقای جنوبی آمریکای جنوبی بالاترین نرخ جنگل زدایی در سطح جهان را دارد گرم شدن کره زمین بر جنبه های مختلف زندگی قورباغه ها از جمله سیستم ایمنی و تولید مثل آنها، تأثیر منفی خواهد گذاشت پانگولین به دلیل شکار غیرقانونی برای طب سنتی چین در حال منقرض شدن هستند یک کانگورو که از آتش سوزی‌های گسترده در جنگل‌های استرالیا نجات یافته است نهنگ آسیب دیده در اعماق اقیانوس آرام در سال‌های نه چندان دور، اسکاتلند محل زندگی طیف وسیع تری از شکارچیان از جمله گرگ و سیاه گوش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نابودی آنها تا انقراض بیشتر از دست دادن یک گونه است، بلکه از دست دادن یک فرآیند اکولوژیکی ارزشمند است. نابودی گونه‌های مختلف آبزیان در آب‌های باهاما بیش از یک قرن است که زغال سنگ نارس در مقیاس صنعتی در آلمان استخراج می‌شود افزایش دما زمین منجر به افزایش ذوب شدن یخچال‌های طبیعی شده است یک تصویر از جنگل‌های نروژ قبل و بعد از قطع درختان نابودی گیاه ویلوچیا در نامبیا، این گیاه در بیابان‌ها رشد می‌کند و می‌تواند تا بیش از ۲۵۰۰ سال عمر کند. نابودی کاکتوس‌ها بر اثر خشکسالی در آریزونا سالانه میلیون‌ها حیوان از طریق مرز بلغارستان و ترکیه برای کشتار به سراسر اروپا منتقل می‌شوند. سالانه ده‌ها میلیون کوسه در سرتاسر جهان کشته می‌شوند یک فرورفتگی عمیق در زیر یخچال‌های طبیعی

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان طبیعت محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه تلخ پیرمرد پس از نابودی زندگی‌اش در آتش سوزی امامزاده ابراهیم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 22 بر اثر آتش سوزی در امامزاده ابراهیم بیش از 120 خانه و واحد اقامتی و مغازه خسارات شدیدی وارد شد و شماری از آنها به طور کامل نابود شدند. تصاویری از گریه شهروندی که دارایی‌هایش در امامزاده ابراهیم سوخت را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فشار خون عامل مرگ سالانه ۱۰ میلیون نفر در جهان
  • گریه تلخ پیرمرد پس از نابودی زندگی‌اش در آتش سوزی امامزاده ابراهیم
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • پژوهش جدید دانشمندان همه باورهای مربوط به کف پای صاف را رد کرد
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر