Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:24:21 GMT

مزایده حضوری اموال تملیکی از سر گرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۱۵۸۰

مزایده حضوری اموال تملیکی از سر گرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در راستای تسریع در تعیین تکلیف اموال منقول تحت تملک سازمان اموال تملیکی، برگزاری مجدد مزایده حضوری (حراج) مورد تصویب اعضای هیئت مدیره این سازمان قرار گرفت.

اعضای هیئت مدیره سازمان اموال تملیکی در راستای دستور رئیس جمهور و وزیر اقتصاد جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی، موضوع راه اندازی حراج الکترونیکی و برگزاری مجدد مزایده حضوری را مورد بررسی قرار داده و اجرای آن را به تصویب رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از ظرفیت آئین‌نامه معاملات سازمان، موضوع برگزاری مزایده حضوری که پیش از این متوقف شده بود، جهت اجرا به معاونت بهره‌برداری و فروش اموال منقول ابلاغ گردید.

شایان ذکر است راه اندازی مجدد مزایده حضوری اموال تملیکی در کنار اقدامات دیگر، برای تسریع در تعیین تکلیف اموال در اختیار این سازمان صورت می‌پذیرد.

زمانبندی شرکت در مزایده‌های حضوری سازمان اموال تملیکی متعاقباً از طریق وبگاه این سازمان به نشانی Tamliki.ir اعلام خواهد شد.

کد خبر 5350310

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مزایده سازمان اموال تملیکی قیمت دلار قیمت خودرو وزارت جهاد کشاورزی نهضت ملی مسکن رستم قاسمی بازار سرمایه قیمت یورو بانک مرکزی وزارت نفت وزارت نیرو وزارت راه و شهرسازی وزارت امور اقتصادی و دارایی جواد اوجی قیمت سکه بهار آزادی مزایده حضوری اموال تملیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد

شهبازی معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی یزد، قریب به ۳۰ هزار ثوب پوشاک به مبلغ یک میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل پوشاک و کفش در مرحله اول در سال ۱۴۰۳ انجام شد، افزود: قرار است تحویل این کالا‌ها در مراحل بعدی نیز ادامه داشته باشد.

معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد ادامه داد: این اقلام بین مددجویان موسسه‌های خیریه وابسته به این مجموعه توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان