Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:31:20 GMT

مسابقات اسب دوانی جنوب کشور در میناب برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۱۶۸۴

مسابقات اسب دوانی جنوب کشور در میناب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد پاسدار عبدالرسول ذاکریان نسب با اشاره به برگزاری مسابقات اسب دوانی جنوب کشور در میناب، اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی شهرستان میناب در دهکده ورزشی بسیج سپاه در پیست اسب دوانی شهید عمرانی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۲۸ راس اسب از شهرستان‌های میناب، بندرعباس، کهنوج، بندرکنگ، جیرفت و رودان در ۴ گروه با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان میناب تصریح کرد: در گروه اسب‌های بومی بدون امتیاز اسب‌های ساحل از شهرستان بندرکنگ با سوارکاری عبدالله علوی، الکس از شهرستان رودان با سوارکاری علی زمانی به صورت مشترک مقام اول و اسب اژدر از شهرستان میناب با سوارکاری یعقوب رنجبر مقام دوم این گروه را کسب کردند.

ذاکریان نسب گفت: در گروه اسب‌های بومی امتیاز دار، اسب شاه پسر از شهرستان جیرفت با سوارکاری محمود سهراب زاده، سلطان از شهرستان میناب با سوارکاری امیر حسینی و نیتروژن از شهرستان میناب با سوارکاری فرشید شبتاری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: به نفرات برتر گروه‌های اسب‌های بومی امتیاز دار و بدون امتیاز لوح تقدیر، تندیس و مبلغ سه میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان میناب گفت: در گروه اسب‌های فلات ایران اسب‌های تیزپا از شهرستان میناب با سوارکاری جواد محمودی نژاد، پینوکیو از شهرستان میناب با سوارکاری ابراهیم رحیم زاده و اسب غرور از شهرستان کهنوج با سوارکاری محمد حسین سالاری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند که درپایان لوح تقدیر، تندیس و مبلغ ۳ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت کردند.

ذاکریان نسب گفت: در گروه اسب‌های عرب اسب‌های مدرکدار، هارای مغ احمد از شهرستان بندرعباس با سوارکاری مجید بهزادی، یاتاخان از شهرستان میناب با سوارکاری ابراهیم رحیم زاده و نامیک پاشا از شهرستان بندرعباس با سوارکاری مرتضی زمردی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند که در پایان لوح تقدیر، تندیس و مبلغ ۶ میلیون تومان جایزه نقدی به این افراد اهدا شد.

کد خبر 5350513

منبع: مهر

کلیدواژه: کورس اسبدوانی میناب هرمزگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بارش برف گرگان واکسن کرونا بارش باران اردبیل عکس استانها سیستان و بلوچستان مراسم تودیع و معارفه شیوع کرونا گروه اسب کسب کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهر گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵هزار شهید استان فارس با حضور ۶ تیم منتخب از اداره های آموزش و پرورش شهرستان‌های مهر و لامرد و مناطق آموزش و پرورش بخش‌های بیرم لارستان،  علامرودشت و اشکنان به صورت گروهی در سالن ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مهر برگزار شد.

مسلم احمدی افزود: در بازی افتتاحیه این مسابقات که بین دو تیم منتخب اشکنان و بیرم لارستان برگزار شد که تیم منتخب اشکنان توانست با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس