Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سرگرد پاسدار عبدالرسول ذاکریان نسب مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان میناب گفت: در این دوره ۲۸ راس اسب از شهرستانهای میناب، بندرعباس،کهنوج، بندرکنگ، جیرفت و رودان در ۴ گروه با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: در گروه اسب های بومی بدون امتیاز اسب های ساحل از شهرستان بندرکنگ با سوارکاری عبدالله علوی، الکس از شهرستان رودان با سوارکاری علی زمانی مشترکاً مقام اول و اسب اژدر از شهرستان میناب با سوارکاری یعقوب رنجبر مقام دوم این گروه را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: همچنین در گروه اسب های بومی امتیاز دار اسب شاه پسر از شهرستان جیرفت با سوارکاری محمود سهراب زاده، سلطان از شهرستان میناب با سوارکاری امیر حسینی و نیتروژن از شهرستان میناب با سوارکاری فرشید شبتاری مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
ذاکریان نسب افزود: به نفرات برتر گروه های اسب های بومی امتیاز دار و بدون امتیاز لوح تقدیر ،تندیس و مبلغ ۳ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.در گروه اسب های فلات ایران اسب های تیزپا از شهرستان میناب با سوارکاری جواد محمودی نژاد، پینوکیو از شهرستان میناب با سوارکاری ابراهیم رحیم زاده و اسب غرور از شهرستان کهنوج با سوارکاری محمد حسین سالاری مقام های اول تا سوم را کسب کردند که درپایان لوح تقدیر، تندیس و مبلغ ۳ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت کردند.
سرگرد پاسدار عبدالرسول ذاکریان نسب مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان میناب گفت: در گروه اسب های عرب اسب های مدرکدار، هارای مغ احمد از شهرستان بندرعباس با سوارکاری مجید بهزادی، یاتاخان از شهرستان میناب با سوارکاری ابراهیم رحیم زاده و نامیک پاشا از شهرستان بندرعباس با سوارکاری مرتضی زمردی مقام های اول تا سوم را کسب کردند که در پایان لوح تقدیر، تندیس و مبلغ ۶ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت کردند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسب دوانی اسب سواری گروه اسب کسب کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی خواهر قهرمانی منطقه یک کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این واحد دانشگاهی برگزار شد و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای و انفرادی در مسابقات تنیس روی میز بانوان نتایج زیر حاصل شد:

در مسابقات انفرادی: مقام نخست: سیده فاطمه دستغیب از واحد شیراز، مقام دوم: زهرا حبیبی از واحد مرودشت، مقام سوم مشترک: لیلا مختاری از واحد مرودشت و الهام اوکی‌نژاد از واحد شیراز
در مسابقات تیمی: مقام اول را واحد شیراز کسب کرد و مقام دوم به واحد مرودشت رسید و مقام سوم مشترک توسط واحد‌های استهبان و بوشهر احراز شد سرپرست فنی این دوره مسابقات تنیس روی میز به عهده سیده راضیه دستغیب بود.

همچنین در مسابقات بدمینتون خواهران منطقه یک نیز نتایج زیر به‌دست آمد:

 در مسابقات انفرادی: مقام نخست: آذرمیدخت رضایی از واحد مرودشت، مقام دوم: لیلا مختاری از واحد مرودشت و مقام سوم مشترک توسط مریم خیرده و زهرا برزگر از واحد شیراز کسب شد.
در مسابقات تیمی: مقام نخست به واحد مرودشت رسید، مقام دوم توسط واحد شیراز کسب شد و مقام سوم مشترک در اختیار واحد‌های بوشهر و زرقان قرار گرفت. سرپرست فنی این دوره از مسابقات بدمینتون بانوان منطقه یک را خانم لیلا مختاری به عهده داشت.

به گزارش آنا، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر