Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در دستوری خطاب به سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران دستور داده تا طراحی و اجرای کلیه پروژه‌های زیرساختی ریلی از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به شرکت راه آهن منتقل شود.

مشاور وزیر راه: این تصمیم اشتباه یک بار هم زمان آخوندی اتخاذ شد که صدمات جبران ناپذیری وارد کرد

پس از این تصمیم وزیر راه و شهرسازی، سید حسین میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی در پروژه‌های عمرانی با ارسال نامه‌ای خطاب به قاسمی وزیر راه با اشتباه خواندن این تصمیم جدید وزیر راه، اعلام کرد: یک بار هم در زمان وزارت عباس آخوندی این اتفاق رخ داد که سبب وارد شدن صدمات غیرقابل جبرانی به صنعت ریلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرشفیع عدم اجرای پروژه‌های مهم زیرساختی ریلی از جمله برقی کردن راه آهن تهران-مشهد را که به شرکت راه آهن واگذار شده بودند را بعنوان شاهدمثال هایی برای عدم توفیق راه آهن در اجرای پروژه‌های زیرساختی ریلی در این نامه به رستم قاسمی یادآور شده است.

به گفته مشاور وزیر راه، بهتر است شرکت راه آهن به اجرای برنامه‌های نرم افزاری حمل و نقل ریلی خصوصاً حمل و نقل حومه‌ای بپردازد.

خطایی که یک بار آخوندی آزمود ولی اسلامی آن را ملغی کرد

گفتنی است در زمان وزارت عباس آخوندی در راه و شهرسازی، برخی پروژه‌های زیرساختی ریلی از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به شرکت راه آهن بازگشت که با آغاز وزارت محمد اسلامی در راه و شهرسازی، وی دستور داد کلیه پروژه‌ها مجدداً به شرکت ساخت عودت داده شود.

اسلامی در ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ گفته بود: تمامی پروژه‌هایی که از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به شرکت راه‌آهن واگذار شده بود ۱۵ روز قبل در جلسه هیأت دولت مطرح شد تا مجدد به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل باز گردد، زیرا معتقدیم شرکت راه‌آهن به عنوان بهره‌بردار مطرح است و اساس تأسیس شرکت ساخت و توسعه نیز برای ساخت و تکمیل پروژه‌های زیربنایی حمل و نقل بوده است.

همچنین مازیار یزدانی معاون سابق فنی و زیربنایی شرکت راه آهن در ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ در گفت وگو با خبرنگار مهر، این دستورالعمل آخوندی را تأیید کرده بود.

معاون وزیر راه: با انتقال پروژه‌های ریلی به راه آهن مخالفم!

دستور تازه رستم قاسمی برای انتقال پروژه‌های زیرساختی ریلی از شرکت ساخت و توسعه به شرکت راه آهن نه تنها با نظر مخالف مشاور وزیر مواجه شده بلکه معاون وزیر هم با این انتقال مخالف است.

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره این دستور تازه وزیر راه، از مخالفت خود با این بخشنامه خبر داد.

با این توصیف باید منتظر ماند و دید که آیا وزیر راه و شهرسازی بخشنامه مذکور را ملغی خواهد کرد یا نه.

کد خبر 5347822 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس آخوندی رستم قاسمی سید میعاد صالحی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل قیمت دلار قیمت خودرو وزارت جهاد کشاورزی نهضت ملی مسکن رستم قاسمی بازار سرمایه قیمت یورو بانک مرکزی وزارت نفت وزارت نیرو وزارت راه و شهرسازی وزارت امور اقتصادی و دارایی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی جواد اوجی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل پروژه های زیرساختی ریلی شرکت ساخت و توسعه وزیر راه و شهرسازی زیرساختی ریلی شرکت راه آهن حمل و نقل مشاور وزیر معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسبن خوزستان، مهندس اهدایی در جشن و آیین نکوداشت هفته کارگر که با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین در محل این کارخانه برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر و گرامی داشت مقام کارگران اظهار کرد: موفقیت های شرکت فولاد اکسین خوزستان در ادوار مختلف و به ویژه در سال ۱۴۰۲ مدیون زحمات و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه کارگران هستیم.

وی افزود: با برنامه ریزی ها و ریل گذاری ها و هدف گذاری تیم مدیریتی شرکت و گره خوردن این اهداف با دستان توانمند کارگران توانسته ایم به موفقیت هایی دست پیدا کنیم که چشم همه به ما خیره شود.

معاون تحقیقات و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم موفق و پیروزمندانه عمل کنیم و امانتی که امروز در دستان ما است را به دست آیندگان بسپاریم.

اهدایی عنوان کرد: تداوم موفقیت های شرکت فولاد اکسین زمینه ساز تحقق شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در این مسیر تا رسیدن به قله گام های موفق و استواری را برداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است