Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:25:05 GMT

کتاب‌های ایران، زودتر از دیپلمات‌ها به وین رفتند!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۱۸۲۱

کتاب‌های ایران، زودتر از دیپلمات‌ها به وین رفتند!

به گزارش خبرگزاری فارس، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین از نوزدهم آبان ماه ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرده است و تا فردا ۲۳ آبان ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

خانه کتاب و ادبیات ایران با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین در غرفه‌ای به متراژ ۱۸ متر مربع به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان به عرضه و معرفی بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب‌های برتر و حائز جوایز ادبی از ناشران ایرانی با موضوعات دین، ادبیات معاصر و کلاسیک، ادبیات کودک و نوجوان، ادبیات پایداری و دفاع مقدس، ایران‌شناسی و هنر می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط خانه کتاب و ادبیات ایران می‌توان به معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نمایشگاه مجازی کتاب تهران، طرح گرنت و طرح تاپ اشاره کرد. همچنین معرفی ناشران و نویسندگان ایرانی در قالب بروشورهای تخصصی و معرفی خانه کتاب و ادبیات ایران از دیگر برنامه‌های این مجموعه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین است. 

 در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین ۵۱۳ نشست و رویداد جنبی با حضور ۵۷۵ نویسنده برگزار شده است و ۳۰۰ غرفه در متراژ ۱۲ هزار متر مربع در این رویداد فرهنگی مشارکت دارند. تخمین زده می‌شود که تا روز پایانی ۵۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

لازم به ذکر است، ارائه گواهی واکسیناسیون و یا گواهی بهبودی کامل برای افراد بالای ۱۲ سال برای ورود به سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین الزامی است.

برگزاری نمایشگاه کتاب وین با حضور آثاری از ایران در حالی اتفاق می‌افتد که قرار است مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۴ به زودی در این شهر از سر گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب وین اتریش موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نمایشگاه بین المللی کتاب وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران