Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، در این مسابقه ۲۸ اسب از استان‌های هرمزگان (میناب، بندرکنگ و رودان) و کرمان (جیرفت و کهنوج) در رده های بومی، فلات ایران و عرب در چهار گروه با هم به رقابت پرداختند.

در گروه اسب‌های بومی بدون امتیاز، اسب‌ «ساحل» از شهرستان بندرکنگ با سوارکاری عبدالله علوی و «الکس» از شهرستان رودان با سوارکاری علی زمانی مشترک اول شدند و اسب «اژدر» از شهرستان میناب با سوارکاری یعقوب رنجبر مقام دوم این گروه را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در گروه اسب‌های بومی امتیاز دار، اسب «شاه پسر» از شهرستان جیرفت با سوارکاری محمود سهراب زاده، «سلطان» از شهرستان میناب با سوارکاری امیر حسینی و «نیتروژن» از شهرستان میناب با سوارکاری فرشید شبتاری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
به نفرهای برتر گروه‌های اسب‌های بومی امتیاز دار و بدون امتیاز لوح تقدیر، تندیس و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.
در گروه اسب‌های فلات ایران نیز اسب‌های «تیزپا» از شهرستان میناب با سوارکاری جواد محمودی نژاد، «پینوکیو» از شهرستان میناب با سوارکاری ابراهیم رحیم زاده و اسب  «غرور» از شهرستان کهنوج با سوارکاری محمد حسین سالاری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند که درپایان لوح تقدیر، تندیس و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.
در گروه اسب‌های عرب اسب‌های مدرک دار، «هارای مغ احمد» از شهرستان بندرعباس با سوارکاری مجید بهزادی، «یاتاخان» از شهرستان میناب با سوارکاری ابراهیم رحیم زاده و «نامیک پاشا» از شهرستان بندرعباس با سوارکاری مرتضی زمردی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند که در پایان لوح تقدیر، تندیس و مبلغ ۶۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

برچسب‌ها کرمان وزارت ورزش و جوانان هرمزگان فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان وزارت ورزش و جوانان هرمزگان کرمان وزارت ورزش و جوانان هرمزگان فدراسیون سوارکاری گروه اسب کسب کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس