Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری،  آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدام شرکت‌های داخلی در تولید واکسن کرونا را بسیار ارزشمند دانست و گفت: حمایت از فعالیت و تولید واکسن داخلی توسط این شرکت‌ها، جزو اولویت‌های دولت است و در این راستا پیش‌ خرید این تولیدات، می‌تواند آنها را نسبت به ادامه و گسترش فعالیت‌هایشان امیدوارتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری با قدردانی از تلاش و فداکاری شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کادر بهداشت و درمان و همه کسانی که در مقابله با بیماری کرونا نقش دارند، گفت: امیدواریم با همکاری مردم شریف کشورمان بتوانیم به نقطه اطمینان‌بخشی در مهار این بیماری برسیم و با افزایش میزان واکسیناسیون به بیش از ۸۰ درصد از سلامت مردم صیانت کنیم.

آیت الله رییسی پرهیز از هرگونه اقدامی که موجب سستی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌شود را ضروری دانست و گفت: نباید نتیجه هوشمندسازی برخی محدودیت‌ها باعث عادی‌انگاری و سستی در مراعات مقررات بهداشتی باشد.

وی با تأکید بر کنترل رفت و آمد از طریق مرزهای زمینی، دریایی و هوایی، ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از کشورهای همسایه با موج جدید بیماری مواجه شده‌اند، لازم است از تردد افراد بدون داشتن تست منفی از مرزهای کشور جلوگیری شود.

رییس دولت سیزدهم همچنین با تأکید بر لزوم بازنگری در مصوبات قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: در این بازنگری باید مشخص شود که چه میزان از مصوبات اجرایی و عملیاتی شده و چه تعداد از آنها، موضوعیت خود را بعضاً با توجه به تغییر شرایط از دست داده است و انجام این کار می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های بعدی به ستاد مؤثر باشد.

در این نشست با توجه به موفقیت‌های چشمگیر در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا، موضوع اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند در سراسر کشور به ویژه چند استان با وضعیت قرمز در جلسه امروز بررسی شد.

برچسب‌ها کرونا ستاد ملی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ستاد ملی کرونا ستاد ملی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، اظهار داشت: امروز بازار نهاده‌ها در آرامش کامل است. شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره گیری از مکانیزم استمهال، خدمت مهمی به جامعه مرغداران کرده است، به گونه‌ای که عمده انبار‌های مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.
وی ادامه داد: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک گفتگوی ملی با مرغداران کشور هستیم، زمان آن رسیده که با بهره وری و کارایی بالاتری تولید کنیم.
شیرزاد یادآور شد: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند و با همه ظرفیت مان متعهد به خرید مرغ هستیم و با شیبی ۲۷ درصدی طی یکماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن خرید مرغ رسیده است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در ماه رمضان حدود ۱۷ هزارتن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین المللی متوقف کرده و تکمیل، کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.
شیرزاد گفت: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه درگردش مکفی و بیمه قیمت محصولات دارد. حتما باید کریدور‌های صادراتی فعال شود. صادرکنندگان مرغ باید مشوق‌های صادراتی و بسته‌های حمایتی دریافت دارند.
وی ادامه داد: صادرات موفق مرغ وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم و نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

دیگر خبرها

  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید