Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:47:51 GMT

سهم فارس از نهضت ملی مسکن ۲۳۵ هزار واحد است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۰۹۸

سهم فارس از نهضت ملی مسکن ۲۳۵ هزار واحد است

ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: سهمیه این استان در طرح نهضت ملی مسکن سالانه ۵۹ هزار واحد است و طی ۴ سال ۲۳۵ هزار واحد در فارس احداث می‌شود.

جعفر زاهدی شنبه ٢٢ آبان در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از تصویب قانون طرح جهش تولید مسکن در شهریور ماه امسال موضوع احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت و به همین منظور برای اجرایی کردن این موضوع و در فاز اول ثبت نام و نیاز سنجی از متقاضیان سراسر کشور به صورت همزمان در سامانه‌ای که به این منظور طراحی شده آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام طرح جهش مسکن در این استان، افزود: ۲۴شهر در استان فارس در فاز نخست در لیست ثبت نام‌های کشور قرار گرفت و تاکنون ۸۲ هزار نفر از متقاضیان توانسته‌اند در طرح نهضت ساخت مسکن ثبت نام کنند.

زاهدی عنوان کرد: برای ۱۰۲ شهر در استان فارس برنامه تامین زمین و ثبت نام از متقاضیان مسکن در دستور کار قرار گرفته است که هم استانی‌های عزیز می‌توانند در مراحل بعدی در شهر محل اقامت خود ثبت نام کنند.

او در خصوص این چهار شرط، افزود: اولین شرط، متقاضی باید ساکن شهر مورد تقاضا در طی ۵ سال گذشته باشد. دوم سابقه استفاده از امکانات دولتی مسکن را نداشته باشند، سوم متاهل یا سرپرست خانوار باشند و چهارم از ۱/۱/۸۴ تا امروز براساس استعلامی که از ثبت اسناد به عمل می‌آید بدون سابقه مالکیت شخصی باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت نام به سامانه SAMAN.MRUD.IR مراجعه کنند، گفت: برای خانم‌های مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۴۵ سال و بیماران خاص، بدون شرایط تاهل، امکان ثبت‌نام وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح جهش مسکن راه و شهرسازی فارس نهضت ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم