Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@12:01:42 GMT

کانادا در رویای اولین حضور در جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۱۸۵

کانادا در رویای اولین حضور در جام جهانی

نیمی از راه انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کاراییب طی شده است. جدول مسابقات تا حد خوبی شکل گرفته و می توان به بررسی وضعیت تیم های مدعی صعود از این قاره پرداخت.

طرفداری |  قاره آمریکای شمالی و مرکزی، ۳.۵ سهمیه برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد. در حال حاضر آمریکا که امروز صبح توانست مکزیک را برای سومین بار متوالی شکست دهد، با ۱۴ امتیاز صدرنشین مرحله مقدماتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکزیک نیز هم امتیاز با آمریکا به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد و این دو تیم از مدعیان اصلی صعود به جام جهانی هستند. اما احتمال زیادی وجود دارد که در جام جهانی ۲۰۲۲ یک تیم تازه وارد را ببینیم.

تیم ملی کانادا که تاکنون در جام جهانی فوتبال نتوانسته حضور یابد، با ستارگان جوان خود چون آلفونسو دیویس و جاناتان دیوید، با کسب سه برد و چهار تساوی از هفت بازی اخیر خود، با ۱۳ امتیاز پشت سر آمریکا و مکزیک در رده سوم جدول مقدماتی قاره آمریکای شمالی و مرکزی قرار دارد. از این رو کانادا امیدوار است با نتایج خوبی که تا میانه راه مرحله مقدماتی گرفته، بتواند برای اولین بار مسافر جام جهانی شود. کانادا که تنها تیم بدون شکست تا این جای مسابقات است، با جایگاه چهارم و منطقه پلی آف که پاناما در آن قرار دارد، دو امتیاز فاصله دارد و خیالش نباید از همین حالا بابت صعود راحت باشد. اما فاصله آن ها با رتبه پنجم یعنی جایی که کاستاریکا در آن حضور دارد، پنج امتیاز است و این یعنی آن ها در بدترین حالت ممکن نیز شانس بالایی برای حضور در پلی آف خواهند داشت.  جدول مقدماتی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آمریکای شمالی و مرکزی آمریکا، مکزیک و کانادا شانس خوبی برای صعود به جام جهانی دارند

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکای شمالی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • نگاهی به شادترین کشور‌های جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال