Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:22:30 GMT

دومین مبارزه کاراته کای کار ایران در بلاروس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۲۴۳

دومین مبارزه کاراته کای کار ایران در بلاروس

به گزارش خبرنگار مهر، نوید عبدالملکی که سابقه حضور در کاراته و کسب چندین مدال بین المللی را در کارنامه دارد، فردا یکشنبه ۱۴ نوامبر برابر با ۲۳ آبان ماه در رقابتهای رزمی ترکیبی یا همان «MMA» که از سوی سازان معتبر BFC در بلاروس برگزار می‌شود، به دیدار نماینده‌ای از کشور میزبان خواهد رفت.

عبدالملکی در اولین مبارزه خود رزمی کاری از اکراین با عنوان قهرمانی آماتور همین سازمان را در کمتر از ۹۰ ثانیه شکست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قرار است بعد از پایان این مسابقه در یک کمپ تمرینی در روسیه حضور بهم رساند.

کد خبر 5349629

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش رزمی فدراسیون ورزشهای رزمی کیک بوکسینگ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال لبنان مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال لیگ برتر والیبال مهدی طارمی دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال استقلال تهران کاراته لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی بسکتبال بانوان ایران لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای، با حضور جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای با وجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهد. ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

وی افزود: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده به محقق شود.

کد خبر 6098080

دیگر خبرها

  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان