Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اظهار کرد: خداوند در ایه ۱۴۰ سوره آل عمران می‌فرمایند که این روزگار دست به دست می‌چرخد و طبیعی است که هر معارفه‌ای یک تودیعی دارد و ما نیز باید بر اساس حکومت و حاکمیت و به ویژه اهداف دولت سیزدهم قدم برداریم و کار انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از زحمات مصطفی آزادبخت برای فعالیت قریب به سه دهه در استان تشکر کرد و گفت: آقای آزادبخت منشا خیر و برکاتی در استان بود و با بخش‌های مختلف تعامل داشت که در ادامه مسیر زندگی برای او آرزوی توفیق داریم.

استاندار همدان با بیان اینکه انتصاب مهدی باب‌الحوائجی به عنوان معاون سیاسی استاندار بر مبنای شالوده دولت سیزدهم یعنی جوانگرایی، پاکدستی، شایستگی و ... بوده است گفت: معتقدم آقای باب‌الحوائجی مراحل اداری و تجربگی را به خوبی سپری کرده و جوانی انقلابی و متدین است.

وی با اشاره به اینکه هدف از این انتخاب با توجه به سایر موارد، رشد و ارتقای نیروهای سازمانی نیز بوده است افزود: در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان در حوزه مسائل اجتماعی و مشکلات آن مباحثی را عنوان کردند که در حوزه معاونت سیاسی باید به این مسائل توجه ویژه ای شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه باید در رفع مسائل و آسیب‌های اجتماعی تمام توان را به کار گیریم و از توانایی سمن‌های مردم‌نهاد بهره ببریم افزود: مبارزه با فساد باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی امنیت را از مولفه‌های مهم در استان دانست و با بیان اینکه باید در تقویت و اعتلای آن تلاش کرد گفت: امیدوارم انتصاب امروز پایه سایر انتخاب‌ها و انتصاب‌ها باشد تا بتوانیم اعتماد مردم و سرمایه‌های نظام اسلامی را بیش از پیش ارتقا دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی پیشین استانداری همدان نیز با بیان اینکه نام پرآوازه همدان، نامی آشنا در کشور است اظهار کرد: این استان مهد علما، دانشمندان، ۸ هزار شهید و سرآمد همه خوبی‌هاست.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه همدان جایگاهی دارد که مقام معظم رهبری از آن به عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین یاد می‌کنند گفت: شاید این آخرین سخنم در تریبون رسمی باشد، از سالها قبل وارد همدان شدم و در این سالها سعی کردم به مردم این استان خدمت کنم.

وی با بیان اینکه معتقدم هر کس به شهدا پایبند است باید با وضو به کار خود بپردازد گفت: اگر در جمهوری اسلامی به بنده پستی محول شده است همواره به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و هستم.

معاون سیاسی ـ امنیتی پیشین استانداری همدان با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگی با ائمه جمعه و روحانیت داشتم و افتخارم این است افزود: در ۲۸ سالی که در همدان بودم در هیچ تریبون رسمی از خودم نگفتم و ضرورتی نداشته اما امروز می‌گویم تا بدانید سرباز این نظام بوده ام و انقلاب ما را روحانیت بنا نهاده و با روحانیت به سرانجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در مسائل اجتماعی فصل‌الخطاب ما صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان است و در این زمینه کار شده و باید کارهای مهم‌تری صورت گیرد افزود: معتقدم انتخاب آقای باب‌الحوائجی به عنوان معاون سیاسی از سوی استاندار همدان، بسیار هوشمندانه بود.

آزادبخت گفت: دولتی که روی کار می‌آید باید نیروهای همسو با خود را نیز انتخاب کند، ما نیز دعا می‌کنیم بهترین عملکرد را حتی نسبت به ما داشته باشند و این تفکری است که باید در اعتلای نظام اسلامی مبنا قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی علیرضا قاسمی معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی