Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:22:10 GMT

کارگاه تخصصی «زیست‌شناسی و موفقیت» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۵۸۴

کارگاه تخصصی «زیست‌شناسی و موفقیت» برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی زیست‌شناسی دانشگاه رازی، کارگاه تخصصی «زیست‌شناسی و موفقیت» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با حضور دکتر زهرا سوری ـ استاد دانشگاه رازی ـ طی روزهای ۲۲، ۲۴ و ۲۶ آبان از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ از طریق اسکای‌روم برپا می‌شود.

معرفی و نیازسنجی رشته زیست‌شناسی، نقش خلاقیت در رشته زیست‌شناسی، ارکان موفقیت، داشتن انگیزه و هدف جهت رسیدن به موفقیت، رابطه یادگیری مهارت‌های مختلف و کسب موفقیت و همچنین نکات انگیزشی در جهت رسیدن به موفقیت، سرفصل‌های این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از آدرس https://www.skyroom.online/ch/razi1399/room3 در این جلسه شرکت کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @Bio_unirazi پیام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زيست شناسي موفقیت زیست شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» با هدف بررسی بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این‌نشست هادی البرزی دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه، ابوالفضل ولوی پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه و دبیری بردیا عطاران مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان حضور دارند.

برنامه مورد اشاره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ برگزار و به‌طور زنده از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication پخش می‌شود.

کد خبر 6093311 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد